Plaats reactie
1
Hallo, mijn USB stick 32GB wordt niet meer herkend. Advies opgevolgd mbt USB controllers. Zonder succes. Het probleem zit in de stick op een andere PC wordt hij ook niet gezien/herkend. De poorten met een andere stick gechecked deze zijn ok.
Iemand een idee waar ik het probleem mee kan oplossen?
4
Inmiddels alle suggesties geprobeerd (niet de hardware suggesties), echter zonder resultaat. Wanneer ik de stick in de poort steek geeft het systeem aan "plaats een schijf of een ander geschikt medium in USB-station (F:)"
5
Dus word de USB stick wel herkend maar krijg je geen toegang . Daarom heb ik voorgesteld om eens te booten met een linux live schijfje en de USB stick van daaruit kan verkend worden , of eventueel eens aansluiten op een PC/laptop waarop een linux systeem "ubuntu, Linux mint of andere linux distro" staat geïnstalleerd en van daaruit de stick kan verkend worden .
6
Oke swake, Ubuntu op schijf gebrand en opgestart. De stick wordt nu helemaal niet gezien. Heb je nog andere suggesties? Anders neem toch maar afscheid van de stick en de gegevens.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”