Plaats reactie
61
Rechtsklik op HID-muis in Apparaatbeheer en kies Eigenschappen.
Post hiervan een screenshot.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
65
Klik op Alle gebeurtenissen weergeven..., zie je laatste foto.
.Wacht even tot het venster Logboeken verschijnt.
Verander hier niets. Maak hiervan een foto/screenshot en post deze. Het venster Logboeken kan je daarna sluiten.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
67
Vreemde zaak, alles lijkt goed te gaan met de HID-muis en er worden geen fouten gemeld.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
68
Daarom denk ik nog steeds dat de problemen door iets anders worden veroorzaakt. Het is immers onwaarschijnlijk dat een nieuwe muis het al na enkele dagen begeeft. Het lijkt mij dan ook dat de bron van de ellende malware, een virus of een worm is die nog niet door de eerdere programma's is opgespoord.
69
Het lijkt mij dan ook dat de bron van de ellende malware, een virus of een worm is
Dat betwijfel ik.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
71
Goeie vraag. Werkt een USB-stick wel in de USB-poort waar nu de muis zit ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
72
Ik heb geen USB-stick, dus dat kan ik niet controleren. Ik heb zowel de oude muis als de nieuwe muis in beide USB-poorten gehad. De oude muis deed het na verloop van tijd steeds slechter en de nieuwe muis deed het toen ik hem aansloot prima, zowel in de ene poort als in de andere. In de dagen daarna deed de nieuwe muis het ook steeds slechter en na drie dagen deed hij helemaal niets meer.
73
Heb je iets anders waarmee we de USB poort kunnen controleren ? 
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
74
Ik sluit af en toe een externe camera op de USB-poort aan, maar dat is altijd voor een korte tijd en in de periode dat de camera is aangesloten doet hij het. Dat wil zeggen dat ik op het beeldscherm van het cameraprogramma zie waar de camera op gericht is.
Als ik echter probeer met de externe camera te chatten via bijvoorbeeld Skype of een ander chatprogramma op internet, herkennen die programma's de externe camera niet. De enige camera die deze programma's herkennen is de ingebouwde camera. Net precies heb ik via Apparaatbeheer de ingebouwde camera van de laptop uitgeschakeld, maar ook dan wordt de externe camera niet herkend.
75
Ok, dus de USB -poort zelf werkt wel.
Ga naar Apparaatbeheer en open het lijstje met Universal Serial Bus-controllers.
Post hiervan een foto/screenshot.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”