Plaats reactie
16
Sorry dat het wat later is, had gisteravond en vanmiddag even geen tijd meer.
Ik ben gaan kijken in de handleiding en daar wordt naar deze pagina's verwezen, helemaal in het Nederlands. Je router moet dan wel WPS ondersteunen.
http://support.epson-europe.com/onlineg ... psmenu.htm
Van hieraf kun je zelf een keuze maken, vermoedelijk de bovenste keuze (wps zonder pincode) nemen. Maar zoals gezegd, ligt er aan wat je router of modem/router aan kan. Heeft deze geen WPS functie gaat het op deze manier niet lukken.

Als ik dadelijk/straks wat meer tijd heb ga ik nog eens op mijn gemak in de gewone handleiding kijken om te zien hoe dit softwarematig ingesteld moet worden, want het zou me al vreemd lijken als dat niet zou kunnen.
Greetings, Black Tiger.
17
Nou deze Epson blijkt vanwege het gebrek aan display toch een probleem te geven voor Wifi instellingen.
De enige andere manier is om te zorgen dat de usb kabel en de netwerk kabel niet in de printer en/of pc zit. Op de pc of laptop moet wifi actief zijn. Dan de driver-cd van de Epson er in duwen en installatie doen en voor Wifi kiezen.
Volgens de handleiding moet je dan verder de aangegeven procedure volgen. Ik ben bang dat die ook weer naar de WPS functie gaat verwijzen, maar wie weet.
Heel erg summier wat Epson aangeeft of documenteert in elk geval. Hopelijk kun je er toch nog iets mee.
Greetings, Black Tiger.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”