Plaats reactie
1
Hallo,

Sinds een paar dagen gaat telkens als ik een spel aan het spelen ben mijn fps omlaag. Op het ene moment is het bijvoorbeeld 250 en dan een seconde later is het opeens 50.
Ik heb MSI afterburner een paar keer in de achtergrond laten draaien en als ik daar naar de GPU usage kijk schommelt die de hele tijd tussen 0 en 100%.
Hebben jullie enig idee waar dit aan zou kunnen liggen.

Alvast bedankt,
Justin
2
Hallo en welkom op het forum,

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Hallo,

Sinds een week of 2 krijg ik telkens als ik een game speel fps drops. Nu heb ik via msi afterburner wat statistieken bijgehouden en het lijkt erop dat mijn gpu usage heen en weer blijft gaan tussen 0 en 100 als ik een game speel. Hier een screenshot van afterburner: https://gyazo.com/fc9de164ff5f92169f2337f822ab4ed8. Hebben jullie enig idee waar dat aan zou kunnen liggen, en of dat er uberhaupt iets mee te maken heeft. Ik heb de pc afgelopen week weer stofvrij gemaakt, maar het probleem blijft nog steeds.
Edit: af en toe freezed de pc ook in de eerste 5 minuten na het opstarten. De enige manier om dat op te lossen lijkt opnieuw opstarten.

m.v.g.
Justin
4
U heeft in september vorig jaar hetzelfde probleem  gemeld.

U heeft nooit gereageerd op de reactie van Maxstar  :-[
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
6
Excuses voor het niet reageren, ik had geen idee dat ik hier al eerder een vraag had gesteld om eerlijk te zijn.
Is het antwoord nog steeds relevant of zijn er op het moment betere manieren?
9
Prima     :good:
Zodra een malware / virus expert online is, wordt u verder geholpen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
13
Hallo,

Ik zie dat de BSOD is veroorzaakt door de videokaartdriver van ATI. Probeer daarom het volgende eens.

Download de Afbeelding AMD Clean Uninstall Utility naar bijvoorbeeld het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op amdcleanuputility.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Vervolgens verschijnt er een venster me de mededeling dat alle drivers en componenten verwijderd zullen worden, klik hier op OK.
  • Het programma zal nu geminimaliseerd worden naar de taakbalk (systemtray).
  • Tijdens dit verwijderingsproces kan het scherm even flikkeren, dat is echter normaal.
  • Als dit proces gereed is verschijnt het volgende scherm.
Afbeelding
  • Klik hier op de knop View report, sla het kladblokbestand op bijvoorbeeld het bureaublad op als AMD-rapport.txt.
  • Klik vervolgens op Finish om dit venster te sluiten.
  • Nu verschijnt het scherm met de mededeling dat het systeem opnieuw opgestart moet worden, klik hier op Yes.
  • Voeg na de herstart het rapport (AMD-rapport.txt) als bijlage toe aan het volgende bericht.
Installeer hierna de driver voor de videokaart even opnieuw.
http://support.amd.com/en-us/download/auto-detect-tool
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”