Hallo,
Een kennis heeft een vervelend probleem met haar printer.
Het gaat om de hp Envy 5530 Series.
Zij drukt dus op afdrukken maar er gebeurd verder niks. De documenten worden ook niet in de wachtrij geplaatst. Ook een testpagina afdrukken lukt niet.
Heb vervolgens de drivers bij apparaatbeheer verwijderd en alles van HP ook verwijderd van de pc en vervolgens opnieuw opgestart maar dat mocht niet baten.
Enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
MVG,
Bjorn
2
Hallo,
Ook stap 2 gedaan: http://support.hp.com/nl-nl/document/c02288492" onclick="window.open(this.href);return false;
Even kijken wat er nog verder is blijven staan:
Download de Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Ook stap 2 gedaan: http://support.hp.com/nl-nl/document/c02288492" onclick="window.open(this.href);return false;
Even kijken wat er nog verder is blijven staan:
Download de Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
- Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
- Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
- Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
- Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
- Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
3
Hallo,
Heb dat inderdaad uitgevoerd.
Heb eens wat verder gezocht en het lijkt erop dat de optie printermanagent niet meer op de pc aanwezig is.
Ik vind dat alleszins niet meer terug in de systeem32-map. En ook afdrukbeheer is bij systeembeheer niet te zien.
Enig idee of dit te herstellen valt?
MVG,
Bjorn
Heb dat inderdaad uitgevoerd.
Heb eens wat verder gezocht en het lijkt erop dat de optie printermanagent niet meer op de pc aanwezig is.
Ik vind dat alleszins niet meer terug in de systeem32-map. En ook afdrukbeheer is bij systeembeheer niet te zien.
Enig idee of dit te herstellen valt?
MVG,
Bjorn
4
Hallo,
Doe eens systeemherstel naar een punt voor dat je HP heb verwijderd.
Doe eens systeemherstel naar een punt voor dat je HP heb verwijderd.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
6
Hallo,
Ik heb een beetje te vroeg gejuicht.
Mensen hebben mij terug gecontacteerd met de melding dat het printen niet lukt.
Opnieuw komen de documenten niet in de wachtrij. Scannen lukt zonder enig probleem.
Systeemherstel ging ook niet want het herstelpunt is er niet meer.
Heb die farber eens laten lopen en de 2 logjes zitten in bijlage.
Mvg,
Bjorn
Ik heb een beetje te vroeg gejuicht.
Mensen hebben mij terug gecontacteerd met de melding dat het printen niet lukt.
Opnieuw komen de documenten niet in de wachtrij. Scannen lukt zonder enig probleem.
Systeemherstel ging ook niet want het herstelpunt is er niet meer.
Heb die farber eens laten lopen en de 2 logjes zitten in bijlage.
Mvg,
Bjorn
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
7
Hallo,
Heb je de HP printer verwijderd ik zie hem niet in de programma lijst ?
Heb je de HP printer verwijderd ik zie hem niet in de programma lijst ?
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
9
Hallo,
Heb ondertussen de printer terug laten verbinden via usb.
Als ik via Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Apparaten en printers ga en dan rechts klik op de printer en kies voor eigenschappen van de printer krijg ik wel deze fout; Waarbij die bovenste code precies altijd een andere is.
Heb ondertussen de printer terug laten verbinden via usb.
Als ik via Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Apparaten en printers ga en dan rechts klik op de printer en kies voor eigenschappen van de printer krijg ik wel deze fout; Waarbij die bovenste code precies altijd een andere is.
10
Hallo,
Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
Klik Windows toets + R, type notepad in de invul regel en klik "OK". Dit opend Kladblok.
Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"
Ga naar Bestand - Opslaan als.
Kies als locatie bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:fixlist.txt.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).
Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?
Start de Farbar Recovery Scan Tool.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. (indien nodig)
Druk op de Fix knop.
Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
Klik Windows toets + R, type notepad in de invul regel en klik "OK". Dit opend Kladblok.
Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"
Code: Selecteer alles
start
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
Task: {843BCC46-959B-4502-8821-CA2574964412} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\HP Support Solutions Framework Updater => C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Solutions\Modules\HPSSFUpdater.exe
Task: {9B7B5F49-28DF-4444-9CEB-53FF0F3A363F} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\WarrantyChecker_DeviceScan => C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\Resources\HPWarrantyCheck\HPWarrantyChecker.exe
Task: {9F1705BC-0F96-4CE8-ACAB-04DEF8CBFC42} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\HP Support Solutions Framework Report => C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Solutions\Modules\HPSFReport.exe
Task: {E274953D-9358-42B9-A679-F9F95C73F3D9} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\HP Support Assistant Quick Start => C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\HPSF.exe
Task: {F7650226-1D9B-4D00-9D21-47812435168F} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\First Boot => C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\HPSF_Utils.exe
0.0.0.0 keystone.mwbsys.com
0.0.0.0 sirius.mwbsys.com
0.0.0.0 bactem.mwbsys.com
54.230.89.168 data-cdn.mbamupdates.com0.0.0.0 0.0.0.0 # fix for traceroute and netstat display anomaly
0.0.0.0 tracking.opencandy.com.s3.amazonaws.com
0.0.0.0 media.opencandy.com
0.0.0.0 cdn.opencandy.com
0.0.0.0 tracking.opencandy.com
0.0.0.0 api.opencandy.com
0.0.0.0 api.recommendedsw.com
0.0.0.0 installer.betterinstaller.com
0.0.0.0 installer.filebulldog.com
0.0.0.0 d3oxtn1x3b8d7i.cloudfront.net
0.0.0.0 inno.bisrv.com
0.0.0.0 nsis.bisrv.com
0.0.0.0 cdn.file2desktop.com
0.0.0.0 cdn.goateastcach.us
0.0.0.0 cdn.guttastatdk.us
0.0.0.0 cdn.inskinmedia.com
0.0.0.0 cdn.insta.oibundles2.com
0.0.0.0 cdn.insta.playbryte.com
0.0.0.0 cdn.llogetfastcach.us
0.0.0.0 cdn.montiera.com
0.0.0.0 cdn.msdwnld.com
0.0.0.0 cdn.mypcbackup.com
0.0.0.0 cdn.ppdownload.com
0.0.0.0 cdn.riceateastcach.us
0.0.0.0 cdn.shyapotato.us
0.0.0.0 cdn.solimba.com
0.0.0.0 cdn.tuto4pc.com
FirewallRules: [{B51539CE-B57B-44C7-8C6A-97DA44896253}] => (Allow) C:\Users\lucrèce\AppData\Local\Temp\7zS6795\HPDiagnosticCoreUI.exe
FirewallRules: [{1E839D92-4277-40F1-A30C-E5538943BC02}] => (Allow) C:\Users\lucrèce\AppData\Local\Temp\7zS6795\HPDiagnosticCoreUI.exe
FirewallRules: [{CFE002FD-4E63-492F-A062-0B3F8A7434CE}] => (Allow) C:\Users\lucrèce\AppData\Local\Temp\7zS085E\HPDiagnosticCoreUI.exe
FirewallRules: [{3384BB59-B2D8-4321-9008-DB581EA47A1B}] => (Allow) C:\Users\lucrèce\AppData\Local\Temp\7zS085E\HPDiagnosticCoreUI.exe
S2 Net Driver HPZ12; C:\Windows\System32\HPZinw12.dll [71680 2010-08-06] (Hewlett-Packard) [Bestand niet getekend]
S2 Pml Driver HPZ12; C:\Windows\System32\HPZipm12.dll [89600 2010-08-06] (Hewlett-Packard) [Bestand niet getekend]
S3 hpqcxs08; C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\bin\hpqcxs08.dll [X]
U3 idsvc; geen ImagePath
U3 wpcsvc; geen ImagePath
C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard
C:\Program Files (x86)\HP
C:\Windows\System32\HPZipm12.dll
C:\Windows\System32\HPZinw12.dll
Hosts:
EmptyTemp:
end
Kies als locatie bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:fixlist.txt.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).
Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?
Start de Farbar Recovery Scan Tool.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. (indien nodig)
Druk op de Fix knop.
Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
11
Hallo,
Laten we nu eerst alles eens verwijderen en opnieuw beginnen doe geen dingen tussendoor
Laten we nu eerst alles eens verwijderen en opnieuw beginnen doe geen dingen tussendoor
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
13
Hallo,
Laat Ccleaner de restanten opruimen en herstart daarna de pc.
Download en installeer daarna de drivers voor Windows 10: http://support.hp.com/us-en/drivers/sel ... el/5304882
Laat Ccleaner de restanten opruimen en herstart daarna de pc.
Download en installeer daarna de drivers voor Windows 10: http://support.hp.com/us-en/drivers/sel ... el/5304882
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
15
De laatste drivers op de HP site zijn het beste om te gebruiken ze moeten met Windows 10 om kunnen gaan.
Door te wisselen om te testen werkt vaak tegen, dus hou het bij één printer.Bjornaldinho schreef:Hallo,
Blijkbaar hebben ze momenteel de HP Officejet 6500 E709a Series staan. Hebben blijkbaar gewisseld om eens te testen.
Download ik die driver van de site?
De laatste drivers op de HP site zijn het beste om te gebruiken ze moeten met Windows 10 om kunnen gaan.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie