Hallo,
Heb dus die officejet moeten installeren maar das opnieuw hetzelfde.
En op de printer zelf staat ook te lezen; geen verbinding met de computer.
Als je naar eigenschappen gaat krijg je ook weer die fout. Het raarste is, scannen gaat zonder problemen en de fax kun je ook gewoon testpagina afdrukken terwijl gewoon afprinten niet communiceert met de computer terwijl de installaties nochtans vlekkeloos verloopt (zowel usb als ethernet).
17
Hallo,
Als ik google op de fout melding krijg ik toch steeds een probleem met de drivers: https://www.techsupportall.com/how-to-f ... 0x0000005/
Verder zou ik het niet weten misschien dat een andere helpen nog een oplossing voor je heb.
Als ik google op de fout melding krijg ik toch steeds een probleem met de drivers: https://www.techsupportall.com/how-to-f ... 0x0000005/
Verder zou ik het niet weten misschien dat een andere helpen nog een oplossing voor je heb.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
18
Hallo,
Ik heb nochtans de software geïnstalleerd via de support assistant dus dat zou toch goed moeten zijn.
En hier krijg ik geen problemen te zien.
Ook als ik het solution center open doe staat de printer met een groen vinkje gemeld dat hij klaar is.
Als ik dan naar afdrukinstellingen ga dan krijg ik die fout. Bij faxinstellingen en scannerinstellingen lukt dit perfect.
Geen idee wat er precies fout zou kunnen zijn...
Mvg,
Bjorn
Ik heb nochtans de software geïnstalleerd via de support assistant dus dat zou toch goed moeten zijn.
En hier krijg ik geen problemen te zien.
Ook als ik het solution center open doe staat de printer met een groen vinkje gemeld dat hij klaar is.
Als ik dan naar afdrukinstellingen ga dan krijg ik die fout. Bij faxinstellingen en scannerinstellingen lukt dit perfect.
Geen idee wat er precies fout zou kunnen zijn...
Mvg,
Bjorn
19
Hallo,
Ja heel apart, misschien heeft iemand anders nog een oplossing voor je dus wacht dat af.
Ja heel apart, misschien heeft iemand anders nog een oplossing voor je dus wacht dat af.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
21
Hallo,
Het probleem was er al voor de upgrade naar Windows 10 dus de oorzaak is moeilijk te achterhalen.
Maar download MMC eens: https://www.microsoft.com/nl-nl/downloa ... px?id=3968
Het probleem was er al voor de upgrade naar Windows 10 dus de oorzaak is moeilijk te achterhalen.
Maar download MMC eens: https://www.microsoft.com/nl-nl/downloa ... px?id=3968
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
23
Hallo,
Wat je nog kan proberen is om Windows 10 opnieuw in te stellen met behoud van gegevens. Zie dit artikel voor meer informatie.
Wat je nog kan proberen is om Windows 10 opnieuw in te stellen met behoud van gegevens. Zie dit artikel voor meer informatie.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
25
Het probleem was al voor de upgrate, maar stel Windows 10 eens opnieuw in.Er kwam een melding voor een upgrade naar W10.
Na deze te hebben geïnstalleerd werkte het printen terug.
Probleem opgelost dus.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
27
Hallo,
Ik zou het verder niet weten, misschien heeft iemand anders hier op het forum nog een oplossing voor je.
Maar heb je al eens contact met HP opgenomen?
Ik zou het verder niet weten, misschien heeft iemand anders hier op het forum nog een oplossing voor je.
Maar heb je al eens contact met HP opgenomen?
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
29
Hallo,
Dit is waarschijnlijk de beste oplossing bedankt voor je terug post.
Dit is waarschijnlijk de beste oplossing bedankt voor je terug post.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie