Plaats reactie
1
Goedemorgen,

Ik heb nu een probleempje met de printer. Hij doet het niet. Ik heb reeds alle kabels gecontroleerd, maar daar ligt het dus niet aan.
Hij geeft aan:
* Onvoldoende geheugen
* Geen netwerk verbinding
* Loszittende kabels


Kan iemand mij helpen om te bekijken of ik bijvoorbeeld te weinig geheugen beschikbaar hebt of dat het netwerk niet goed werkt?

Mvg

Chris Beld
7
Het rare is dat hij het wel iets afdrukt als ik een internetpagina wil afdrukken.

Maar hij werkt dus niet in outlook, excel of adobe.......

Hij is bedraad inderdaad
Mvg

chris
9
Ja de juite printer is geselecteerd....verder geeft hij nu geen foutmelding meer als je iets probeert af te drukken in excel en er staat ook niets in de wachtrij.....echetr print hij niet....rararaa
10
Chris heeft probleem schreef:Ja de juite printer is geselecteerd....verder geeft hij nu geen foutmelding meer als je iets probeert af te drukken in excel en er staat ook niets in de wachtrij.....echetr print hij niet....rararaa
Print hij ook niet vanaf een andere pc, tablet?
Wat je anders kan doen is systeemherstel naar een punt dat hij het nog wel deed.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
13
Systeemherstel werkt niet, omdat er enkele bestanden ontbreken....dus dit kan ik helaas niet uitvoeren....

Verder voor de print de printer wel als ik in internet explorer sta en dan via bestand afdrukken???


Mvg

Chris\
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”