Plaats reactie
1
Ik was mijn laptop aan het scannen met eset online scanner en zag in programma speecy dat de temperatuur van de prossessor op liep tot 104 graden, is dat niet veel te warm?
3
Hallo,

Die temperatuur is inderdaad nogal hoog, wat je kunt doen is de ventilator eens controleren en of deze dus niet verzadigd is van het stof.
Op de onderstaande YouTube video zie je een richtlijn van hoe je een laptop uit elkaar kan halen om deze schoon te maken.
Gebruik in ieder geval geen stofzuiger of borstels die statisch zijn, maar bijvoorbeeld een klein schilderskwastje.

Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
Hallo maxstar,

als ik de laptop opstart in veilige modus word het lang niet zo heet zo`n 36 graden, dan worden alleen de programma`s ingeladen die nodig zijn voor windows dus denk ik dat er meerderen `rotzooi`er op staat dat zorgt voor die hoge temperaturen, zal dat kunnen?

Ik ga het eerst scannen met scanners die ingeladen wordt via usb voordat windows wordt geladen, dat heb ik al eens gebruikt op mijn desktop.
Ik kan zoals je zegt de laptop los schroeven en de fan schoon maken maar daar ben ik toch wat huiferig voor...
:pray:
5
Kijk anders eerst even in taakbeheer welke processen er lopen en wat je processorgebruik is.
Max temp blijkt echter 100 te mogen zijn. De overschrijding bij 100% processorgebruik is dus niet zo hoog.
http://www.cpu-world.com/CPUs/Bulldozer ... E24HJ.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep :wink:
Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken want dat gaat gebeuren! En dan?
7
Dat processorgebruik is niet zo veel. Dan opteer ik toch eerder voor een stoffige fan.
Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep :wink:
Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken want dat gaat gebeuren! En dan?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”