Plaats reactie
16
Hallo,
Nu gebeurt er iets vreemds, het dreungeluid is weer begonnen en nu heb ik een andere (nieuwe) PC aangesloten die precies dezelfde problemen heeft.
De boxjes zijn ook nieuw, maar waar zou het dan aan kunnen
liggen?
18
Hallo,
Het is mij opgevallen dat dat verkeerde geluid en haperingen optreden als ik bijvoorbeeld een downloadprogramma open
of de browser open en als ik een pagina open. Dus steeds als ik gebruik maak van internet. Zou het dan aan het internet kunnen liggen?
M.v.g.
Marcel
23
Oké en deze snelheden komen ook overeen met de betreffende pakket van de internet provider?
marcel777 schreef:Het is mij opgevallen dat dat verkeerde geluid en haperingen optreden als ik bijvoorbeeld een downloadprogramma open
Als er op dat moment een groot gedeelte van de bandbreedte in gebruik is dan is het haperen van streaming audio natuurlijk niet zo vreemd.
Echter bij lokale audiobestanden mag dat dan natuurlijk niet voorkomen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
26
Hallo,
Het heeft even geduurd, ik heb nu weer een nieuwe pc (de 3e dus al) die hetzelfde probleem heeft. Het storende geluid treedt vooral op als ik op wat voor manier dan ook gebruik maak van internet (vooral bij downloaden).
Ik heb dus verschillende pc's maar ook verschillende boxjes geprobeerd en alle met dezelfde storing. Volgens mij moet het dan aan mijn internet liggen. Zou ik met mijn provider contact kunnen opnemen, maar ik weet niet goed hoe ik dat dan moet verwoorden,. Ik weet hier echt geen raad meer mee.
27
Hallo,

Op welke manier ben je aan het downloaden tijdens het storende geluid, is dat b.v. via torrents of nieuwsgroepen? En speel je op dat moment bijvoorbeeld muziek af via Spotify of YouTube.
Wanneer bijna de volledige bandbreedte wordt gebruikt bij het downloaden dan is het storende geluid (haperen) van de audio-stream natuurlijk niet zo heel vreemd.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
28
Het stoort ook als ik gewoon van de harde schijf muziek luister. Vreemd vind ik het dat ik met 3 computers op een rij hetzelfde probleem heb.
Volgens mij ligt het dan toch aan internet of stroom of iets. Maar wat zou ik dan bijvoorbeeld tegen de provider moeten zeggen. ?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”