Plaats reactie
16
bedankt!

Toevallig al gevonden hoe ik mijn toetsenbordinstellingen te behouden?

Verder heb ik een nieuwe printer nodig voor mijn nieuwe all in one medion pc, werken alle draadloze printers hier op of moet ik hetzelfde merk hebben?
17
Kakie schreef:Verder heb ik een nieuwe printer nodig voor mijn nieuwe all in one medion pc, werken alle draadloze printers hier op of moet ik hetzelfde merk hebben?
Als ik hier kijk dan lijkt dat de HP Envy 4504 e-all-in-printer één van de keuzes kan zijn, met 2 jaar garantie.

Kijk zeker bij Bekijk alle specificaties & de Plus- en minpunten of het voldoet aan uw wensen & eisen.
Kakie schreef:Toevallig al gevonden hoe ik mijn toetsenbordinstellingen te behouden?
Neem deze link eens door.

Kijk ook even in de handleiding van de computer of dat vermeld is indien bovenstaande niet lukt :pray:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
18
Het toetsenbord lijkt idd normaal te werken :) bedankt.

printer zal ik eens op m'n gemak zoeken heeft niet zo;n haast..

Nog een ding, ik moet een brief schrijven en mailen, ik neem aan dat Word het beste is om te gebruiken?! Ik zie op deze pc geen word, alleen wordpad als ik bij search kijk, wel zit er word online bij mijn microsoft account, kan ik deze gebruiken? Zo ja, kun je mij aub vertellen hoe ik een getypte brief kan opslaan/versturen? of kan ik beter het programma downloaden?

Zo ziet het eruit

http://www.imgdumper.nl/uploads9/5655cd ... online.png" onclick="window.open(this.href);return false;

Wanneer ik 'openen in word' klik krijg ik dit te zien:
keuze 1) Doorgaan met bewerken in word online
keuze 2) of microsoft word downloaden

of moet ik gewoon links op bestand klikken en dan 'opslaan als' ? Zo ja, dan wil tie opslaan in OneDrive en niet gewoon op de pc..
Heb het geprobeerd met 1 bestand, als ik deze via onedrive zoek en aanklik zegt ie dat er geen bestand aanwezig is, ik snap hier niets van :-\
19
Kakie schreef: Nog een ding, ik moet een brief schrijven en mailen, ik neem aan dat Word het beste is om te gebruiken?! Ik zie op deze pc geen word, alleen wordpad als ik bij search kijk, wel zit er word online bij mijn microsoft account, kan ik deze gebruiken? Zo ja, kun je mij aub vertellen hoe ik een getypte brief kan opslaan/versturen? of kan ik beter het programma downloaden?
WordPad online is in principe bedoeld om online samen te werken (met collega's of zo om een document te bewerken) .

Kijk even hier ☞ How to find WordPad on Windows 8/8.1 of WordPad op uw computer aanwezig is.

Best is uw documenten op te slaan op uw eigen computer, zelf sla ik nooit documenten online op -Ge wit ooit nooit nie :pray:

Een getypte brief opslaan ☞ opslaan als . . . ☞ in Map Documenten bijvoorbeeld.
Een getypte brief versturen ☞ als bijlage in het e-mailbericht of kopie & plak naar het e-mailbericht.

Zie Werken met WordPad, het is wel voor Windows 7 maar zal niet zo veel verschillen.

Als u Word wilt zou u de complete pakket van MS Office moeten aanschaffen, zie ☞ deze link is het mogelijk om de desktop versie MS Office Thuisgebruik & Student 2013 -zonder MS Outlook- of MS Office Thuisgebruikers & Zelfstandigen 2013 -met MS Outlook- aan te schaffen.

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
20
Ik heb Word/Wordpad nodig om bijv. een sollicitatiebrief + cv te kunnen schrijven, is wordpad dan voldoende?

En de pc vraagt om een apple software update, het gaat om Quick Time, zal ik dit doen? Volgens mij gebruik ik geeneens quick time ::) bij mijn vorige pc kreeg ik ook vaak deze melding..
21
Kakie schreef:Ik heb Word/Wordpad nodig om bijv. een sollicitatiebrief + cv te kunnen schrijven, is wordpad dan voldoende?
JA . . . daarvoor is WordPad zeker voldoende :good:
Is WordPad toch wel aanwezig op de computer ? ::)
Kakie schreef:En de pc vraagt om een apple software update, het gaat om Quick Time, zal ik dit doen? Volgens mij gebruik ik geeneens quick time ::) bij mijn vorige pc kreeg ik ook vaak deze melding..
Als u QuickTime niet gebruik is het zeker niet nodig om te updaten.
QuickTime is een te 'zwaar' programma voor Windows computer(s) zeg maar, op mijn Windows laptop heb ik QuickTime niet geïnstalleerd.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
22
Wordpad is aanwezig ja, als je even terug leest kun je zien dat ik zei "Ik zie op deze pc geen word, alleen wordpad als ik bij search kijk"

Kan ik quick time dan verwijderen of heb ik deze bijv. nodig voor mijn iphone wanneer ik deze aansluit op mijn pc?
23
Kakie schreef:Kan ik quick time dan verwijderen of heb ik deze bijv. nodig voor mijn iphone wanneer ik deze aansluit op mijn pc?
QuickTime kan worden verwijderd, als u de iPhone aansluit aan de computer heeft iTunes voor nodig.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
24
Ok bedankt, verder nog een paar vragen, er zit een camera in mijn beeldscherm, kan deze makkelijk gehackt worden? mijn broer vertelde ooit dat dat bij hem was gebeurt en dat ie zichzelf ineens op het beeldscherm zag.. is het verstandig om er iets over te plakken ofzo?

Verder heb ik nog 2 usb sticks met bestanden die vanuit mijn oude pc daarop heb gezet, mijn oude pc liep dus continu vast (vandaar ook dat ik een nieuwe heb) kan ik deze bestanden van usb stick naar mijn nieuwe pc kopieren? of is het mogelijk dat er dan eventueel een virus op komt die ik zonder het te weten had meegenomen van mijn oude pc?

En nog 1 ding, als ik filmpjes kijk op bijv. youtube of dumpert, dan krijg ik vaak reclames, ik hoorde dat er een ad blocker is die je kunt downloaden, enig idee welke het beste is?
25
  1. Camera uitzetten ☞ opent het Configuratiescherm ☞ klik op Harware & geluiden ☞ klik op Apparaatbeheer ☞ klik met de rechtermuisknop op Webcam ☞ selecteer Uitschakelen.
    Bij sommige computers is er een snel toets voor om de camera uit te schakelen (bijvoorbeeld: fn + f6), zie de handleiding van uw computer.
  2. Sluit de USB-stick aan de computer en via de Verkenner klik met de rehtermuisknop erop en vervolgens scan met EAM.
    U kunt vervolgens de bestanden op de USB-stick laten of kopieëren naar de computer.
  3. U gebruikt Google Chrome, instaleer AdBlock Pro.

    De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

    Image Wellicht ook interessant ☞ Ghostery.

    De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

    Image
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
26
1. Er staat bij apparaatbeheer nergens webcam maar wel usb camera, is dit gewoon hetzelfde?

2. Probeerde adblock pro toe te voegen maar deze gaf aan, deze app kan het volgende doen:
- al je gegevens lezen en wijzigen op de websites die je bezoekt
- je browsergeschiedenis lezen.

Vind dit eerlijk gezegd niet erg veilig klinken?!


3. Dus als ik de usb stick in de pc duw kan er nog niets gebeuren, pas als ik een eventueel besmet bestand naar de pc kopieer?
(het gaat eigenlijk voornamelijk om dingen zoals c.v. en sollicitatiebrieven die ik had opgeslagen, anders moet ik alles opnieuw typen ;) )
27
  1. Kijk in de handleiding van de computer.
    Kakie schreef:1. Er staat bij apparaatbeheer nergens webcam maar wel usb camera, is dit gewoon hetzelfde?
    Ik neem aan dat het om een ingebouwde camera gaat ?
    Staat bij Apparaatbeheer wel Beeldapparaten of zo iets ?
  2. Start de browser Chrome op ☞ zie deze link.
Kakie schreef:Dus als ik de usb stick in de pc duw kan er nog niets gebeuren, pas als ik een eventueel besmet bestand naar de pc kopieer?
iEscape schreef:Sluit de USB-stick aan de computer en via de Verkenner klik met de rehtermuisknop erop en vervolgens scan met EAM.
U kunt vervolgens de bestanden op de USB-stick laten of kopieëren naar de computer.
Eerst de USB-stick aansluiten aan de computer & dan scannen en vervolgens pas documenten openen als de stick clean is.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
28
ingebouwde camera idd, bij apparaatbeheer staat idd beeldapparaten (camera's & scanners) als ik daarop klik zie ik alleen 'usb camera'
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”