Plaats reactie
16
Maxstar schreef:Goedemorgen,

Sluit één van de schijven die wel functioneren eens op de voedingskabel aan die bij de andere schijven niet werkt.
Heb je nog een andere voedingskabel? En heb je al eens een andere aansluiting op de voeding geprobeerd.
Hallo Maxtar,dat heb ik allemaal al geprobeerd,maar dat gaf ook geen resultaat.
En van de voedingskabel dat hielp ook niet,en een andere aansluiting op de voeding hielp ook niet,dat zijn er trouwens ook maar 4.
17
pearl schreef:
liawi schreef:Hoi pearl,nee die heb ik niet meer,ik ben ook zo jong niet meer,dus die heb ik ook niet meer nodig,en de connectors zitten er allemaal goed in.
Ik voel of hoor de schijven ook niet draaien,dus ik denk dat ze stuk zijn gegaan,maar dan alle 5 tegelijk,ik vind het nogal wat.
Het zal wel uithuilen worden en opnieuw beginnen.
Ben al overjarig maar heb mijn Fluke nog steeds.... 8:)

Lijkt mij ook sterk dat die zijn overleden maar krijgen geen spanning als ze niet draaien en idd even eerst omwisselen.

Een voor 1 aan sata poort 1 hangen en in de bios kijken met een voedingsstekker die nu aan een draaiende zit.
Of even een andere voeding proberen.

Ik ga dat straks eens proberen pearle,moet vanmiddag eerst wat anders gaan doen.
Ik heb er niet veel hoop op,maar wie weet,wie niet waagt,wie niet wint.
18
Hallo pearl.ik heb gedaan wat je voorgesteld hebt,maar helaas zonder resultaat.
Dus ik ben bang dat ze toch stuk zijn gegaan om één of andere reden,maar welke dat weet ik niet,kreeg net bericht van de webwinkel dat aan mijn voeding niks mankeert.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”