Plaats reactie
1
Sinds kort werkt mijn USB stick niet meer. Zowel op een laptop met Win7, als op Win8.1, kan ik mijn USB stick niet benaderen.

Ik heb het stappenplan zoals op de site (http://blog.pcwebplus.nl/usb-stick-word ... oplossing/" onclick="window.open(this.href);return false;) in zijn geheel gevolgd. Het enige resultaat wat dit heeft opgeleverd, is het feit dat na opnieuw opstarten, het apparaat stuurprogramma wordt geïnstalleerd. Terwijl dit gebeurd, is er geen vermelding te vinden van het USB device "Mijn Computer" en is alleen in apparaatbeheer en USBDeview te zien dat er daadwerkelijk sprake is van een aangesloten USB device. Wanneer het scherm met de vermelding dat het stuurprogramma geïnstalleerd is gesloten wordt, verdwijnt het icoontje op de taakbalk via welke apparaten veilig verwijderd kunnen worden.

Welke stappen kan ik nu nog ondernemen voordat ik mijn USB stick als verloren kan beschouwen?

Bij voorbaat dank voor alle hulp.
2
Is jouw USB-stick nog zichtbaar in schijfbeheer ?

Schijfbeheer bereik je via Start -> Configuratiescherm -> Systeem en beveiliging -> Systeembeheer -> Computerbeheer -> Opslag -> Schijfbeheer.
Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...
3
Asus schreef:Is jouw USB-stick nog zichtbaar in schijfbeheer ?

Schijfbeheer bereik je via Start -> Configuratiescherm -> Systeem en beveiliging -> Systeembeheer -> Computerbeheer -> Opslag -> Schijfbeheer.

Nee, USB is niet zichtbaar in schijfbeheer. Via het programma USBDeview is wel zichtbaar dat er een USB stick is geplaatst, maar daar blijft het wel bij.
4
Kan je eens bekijken of je je USB-stick nog kan benaderen wanneer je opstart vanaf een Ubuntu Live CD ?
Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...
5
Wil het een beetje lukken Eruhin ?
Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”