Plaats reactie
76
Maxstar schreef:Bij een Asus laptop is dat direct op F2 of DEL drukken als je het Asus logo in beeld krijgt.
Kon ik niets vinden daarvoor. Ik ga ze deinstalleren met DDU, hoe disable ik Windows update drivers.

Edit: Dat ging met DDU. :)

Edit2: Windows Store werkt nu ook goed!
78
En doordat Nvidia zonder toestemming Drivers installeert is deze computer weer niet te gebruiken. Oplossing?

Inmiddels vliegt er van alles door de kamer hier.
79
Windows 10 maakt gebruik van een automatische updatesysteem, hierdoor worden de drivers dus steeds wellicht geupdate.
Je kan het volgende doen en hierna met de troubleshooter package de betreffende update verbergen.

klik met de rechtermuisknop in Windows 10 op de Startknop, kies voor Apparaatbeheer.
Blader naar het apparaat waarvan je de Windows-driverupdate ongedaan wilt maken en dubbelklik erop.
Ga naar het tabblad Stuurprogramma en kies voor de optie Verwijderen.
Vink de optie De stuurprogramma’s voor dit apparaat verwijderen aan en klik op OK om de keuze te bevestigen.
Indien een andere update moeilijk doet, kun je deze natuurlijk verwijderen via het Configuratiescherm.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
85
Zojuist met DDU de driver opnieuw verwijderd en deze stappen gevolgt om te zorgen dat ze niet automatisch worden geïnstalleerd.

Nu aan het zoeken naar updates om ze te verbergen, als ze zijn verborgen kan ik de instelling weer terug zetten, hij is nu wel zichtbaar.
87
Maxstar schreef:Welke instellingen bedoel je die je weer wilt terugzetten?
Hmm? Alles staat weer goed en de Nvidia update is verborgen.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”