Plaats reactie
1
Hi,

Ik had dit probleem ook in Windows 8.1, echter kan ik het topic niet meer vinden maar ik wordt telkens gestalkt met de volgende melding.
In Windows 8.1 was het opgelost, alleen ik weet niet meer hoe: Afbeelding
7
Maxstar schreef:Heb je nu de drivers van Nvidia zelf geïnstalleerd of gebruik je de standaard drivers van die via Windows zelf worden aangeboden?
Via Nvidia zelf.
10
Goedemorgen,

Verwijder gewoon alles van Nvidia en herstart vervolgens de computer, Windows zal dan automatisch de drivers via Windows Update weer installeren.
Mocht dit het probleem niet verhelpen installeer dan de onderstaande driver eens.
http://www.nvidia.com/content/DriverDow ... pe=GeForce" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
11
Maxstar schreef:Goedemorgen,

Verwijder gewoon alles van Nvidia en herstart vervolgens de computer, Windows zal dan automatisch de drivers via Windows Update weer installeren.
Mocht dit het probleem niet verhelpen installeer dan de onderstaande driver eens.
http://www.nvidia.com/content/DriverDow ... pe=GeForce" onclick="window.open(this.href);return false;
Verwijderd, jouw link geprobeerd gaf ook problemen dus weer verwijderd; nu wachten op Windows Update. :good:
13
Maxstar schreef:Ja of een update van Nvidia zelf, jij bent niet de enige momenteel met dit probleem blijkbaar en het ligt denk ook niet aan Windows 10 want ook op andere versies van Windows zijn er momenteel troubles met de Nvidia driver.
Kan voorlopig wel even zonder doen.
15
Download Afbeelding BlueScreenView in installeer deze.
  • Na de installatie zal BlueScreenView starten.
  • Selecteer 1 bestand uit de lijst onder Dump File en druk op Ctrl+A
  • Klik vervolgens op File en daarna op Save Selected Items (Ctrl+S)
  • Sla het bestand op je bureaublad op. Open vervolgens dat bestand, en post de inhoud in je volgende post als bijlage.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”