Plaats reactie
2
@ pinkie123,

:welkom:

Om u beter te kunnen helpen is voor u een eigen topic aangemaakt.
Zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijk.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
bij dit probleem altijd beginnen met even de usbpoorten opnieuw door windows te laten ontdekken en installeren. stap voor stap:
- koppel alle usb-aparaten af
- configuratiescherm (- systeem - hardware) - apparaatbeheer
- als kruisje voor 1 usb-vermelding, dan openklikken zodat je een reeks usb-dingen ziet.
- selecteer de bovenste ervan, klik rechts en kies voor: installatie ongedaan maken
- werk zo alle usbvermeldingen af
- herstart de pc, waarna alle usb-dingen opnieuw in windows worden geïnstalleerd.
- daarna zouden alle apparaten (een voor een aankoppelen!) weer herkend moeten worden.
(nb: onder sommige windows wordt meteen de poort opnieuw geinstalleerd, dus zonder herstart.
dat merk je wel aan de acties die de pc uitvoert dan. belangrijk: werk wél alle usb-vermeldingen af op die wijze.)
4
bedank heb ik al een paar keer geprobeerd zonder resultaat ik heb een keer de verkeerde drivers erop gezet en toen kreeg ik een bericht usb word afgesloten als ik nu windows opnieuw instaleer dan worden de zelfde driver van windows old er op gezet denk ik
5
windows old krijg je alleen als je op eenzelfde partitie een nieuwe windows naast de oude probeert te zetten.
da's geen gelukkige situatie.
als je een herinstall overweegt, zet dan eerst je data (favorieten, mails + instellingen, docs en afbeeldingen, etc) over op een andere schijf cq partitie.
kies bij de setup van windows voor de optie 'een nieuwe windowsinstallatie' en in het scherm waarin de partities getoond worden voor 'schijfopties' (dacht dat dat de term is) waarna je de oude windowspartitie formatteert. pas dan krijg je een echte herinstallatie van windows.
haal wel eerst ook bij de moederbordfabrikant de drivers (met name de chipsetdrivers)
overigens: usb-drivers ziten gewoon in windows (met de geinstalleerde chipsetdrivers) daar hoef je later nooit andere drivers voor te halen
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”