Plaats reactie
16
Ook jij bedankt voor de uitleg. Zelf nog dingen uitproberen ga ik niet doen. Er zit nog garantie op dus ze mogen het in de winkel uitzoeken.
Dan kunnen ze ook meteen uitleggen waarom ze er een kwalitatief mindere kaart in hebben gezet toen de vorige het begaf :whistle:

Groetjes Barbara
Groetjes Barbara
17
Gelijk heb je. Je garantie wil je niet verspelen. Wat ik echter vermoed is dat ze zullen zeggen dat alles binnen spec is en dat ze er verder niets aan zullen doen.
Eventueel doe je hen de suggestie om de flow wat te veranderen.
Als uiterste kun je echter altijd nog zelf maatregelen nemen als je niet tevreden bent.
Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep :wink:
Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken want dat gaat gebeuren! En dan?
18
Beetje later dan verwacht, ivm een vakantie vanmorgen de pc weg gebracht en hij zou naar asus worden gestuurd zodat zij hem na konden kijken. Krijg ik net een telefoontje dat ze hem toch zelf na hebben gekeken :-( ze hebben een firmware update geplaatst, wat ik vreemd vindt aangezien er een paar weken terug nog de laatste versie op stond. Zij zeggen nu dat de pc al 3 uur draait en dat alles perfect werkt wat logisch is, als ik de pc een dag aan zet en er niets op doe werkt het bij mij ook perfect ::)
Ik haal hem morgen weer op en dan zie ik t wel, misschien is het voorbarig en werkt het inderdaad allemaal weer goed maar als de problemen er nog stteds zijn wat kan ik dan het beste doen?

Groetjes Barbara
Groetjes Barbara
19
Zoals al was te verwachten is het probleem niet opgelost.
Ze hebben een bios update uitgevoerd zeggen ze, maar het is dezelfde als die erop stond :eek: Ook hebben ze 3 uur een stresstest gedaan en alles leek in orde.
Nu heb ik zelf al op inet gezocht maar zo'n test zou op zijn minst 6-10 uur moeten duren en het liefst 24. Nu zoek ik zelf zo'n test en ik wordt steeds verwezen naar 3dmark, alleen is alles in het engels (laat ik daar nu niet goed in zijn) en je moet het kopen. Is er ergens zo'n zelfde test die ik gratis kan halen?

En ja ik weet dat het probleem met een kastventilator over is maar zo lang er garantie op zit zet ik er zelf niets in. T gaat me er alleen om dat ik in de winkel aan kan tonen dat die kaart niet goed is anders wordt ik weer met een smoesje weg gestuurd.

Groetjes Barbara
Groetjes Barbara
20
De laatste stand van zaken is dat er een andere kaart wordt geplaatst die gelijkwaardig is aan de kaart die erin zat toen ik de pc vorig jaar kocht. Dit zal een actief gekoelde kaart worden. :w00t:

Groetjes Barbara
Groetjes Barbara
21
Goedemorgen,
Nessie schreef:De laatste stand van zaken is dat er een andere kaart wordt geplaatst die gelijkwaardig is aan de kaart die erin zat toen ik de pc vorig jaar kocht. Dit zal een actief gekoelde kaart worden. :w00t:
Dat is in ieder geval een mooie tegemoetkoming denk ik, hoop dat hiermee dat ook het probleem is verholpen... :good:
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”