Plaats reactie
1
Goedenavond,

Ik heb een probleem met mijn computer. Steeds vaker loopt mijn spel, Guild Wars 2 vast. Het gebeurd voornamelijk in het begin als ik het spel heb opgestart, meestal binnen 15 minuten.

Ligt dit misschien aan de Grafische kaart? Of heeft het met software te maken?

Ook Firefox loopt de laatste tijd steeds vaker vast Ik weet niet of dit iets mee te maken heeft.

CPU: I5 3570
Ram: 8Gb
Grafische Kaart: NVIDIA GeForce GTC 650 Ti 2 Gb
Spel is geinstaleerd op een SSD

Groet
Hugo
2
Download Afbeelding Speccy naar het bureaublad en installeer deze.
  • Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.
  • Let op!!!Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.
  • Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
  • Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
  • In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.
  • Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware
Groetjes Dasle
4
Druk op de Windows + R toets en typ in het uitvoervenster devmgmt.msc en druk op Enter.
Klik in apparaatbeheer op Schijfstations rechtsklik op je Samsung 840 SSD en kies Eigenschappen.
Ga naar het tabblad Details.
Afbeelding Onder Eigenschap: kies je Hardware-id's.
Onder Waarde: vermeld de gegevens in de eerste regel en post deze in je volgende bericht.
Groetjes Dasle
6
Download bij de Samsung de Samsung Magician Software en installeer deze software.
Als je de software start Kijk dan eens bij Diskdrive Afbeelding Controleer daar eens of AHCI actief is.

Vervolgens ga je naar Firmware update. Afbeelding Check hier eens of er een update voor je firmware beschikbaar is. Maar nog niet updaten.
Groetjes Dasle
8
Goedemiddag Dasle

Had je bericht helemaal over het hoofd gezien :D.

Er is een Firm-update aanwezig.

Ik heb tevens ook wat extra geheugen erin gestopt. Er zit nu 4 x 4 Gb in. Sindsdien is het spel niet meer vast gelopen.

Groet
Hugo
9
Dan kijk het even aan hoe alles verder loopt, mocht je de firmware update willen uitvoeren maak dan eerst een back-up van je systeem.
Je kan een systeemkopie maken, hier lees je hoe dat in zijn werk gaat en maak dan gelijk ook een systeemherstelschijf voor noodgevallen.
Groetjes Dasle
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”