Plaats reactie
1
Hoi,

Ik weet niet of dit de juiste plek is voor mijn vraag, maar het volgende is er aan de hand.

Mijn packard bell laptop start op de normale manier op totdat ik bij het wachtwoord kom.
Als ik het wachtwoord type geeft hij een foutmelding aan dat het wachtwoord niet klopt.
Als ik de laptop in de veilige modus opstart krijg ik ook het wachtwoord gebeuren en dan klopt het wachtwoord wel.
In de veilige modus bij configuratie het wachtwoord verwijderd maar het komt in de normale modus weer terug.
Heb een systeem herstel uitgevoerd maar dat heeft niet geholpen.
Ook heb ik een cdrom met wachtwoord herstel laten draaien maar ook dat is niet de oplossing.

Wie weet wat een oplossing kan zijn???

Ben van plan om hem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen maar wie weet is er nog een andere oplossing.
2
Goedenavond,

dit klinkt inderdaad als een vreemd probleem. Weet je toevallig nog wanneer het probleem is opgedoken? Was dit bijvoorbeeld na een installatie van een nieuw programma, of was het eerder willekeurig?

Voer in ieder geval al eens het volgende uit:

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Volg me op Twitter: @bartblaze
Mijn persoonlijke blog: Blaze's Security Blog

Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
Misschien een wat meer praktische insteek: Misschien is de numlock wel ingeschakeld en kom je daardoor niet door het wachtwoord heen?

Dat neemt overigens niet weg dat je wachtwoord gewoon weg moet zijn als je het uitschakelt via de veilige modus...
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”