Plaats reactie
1
Dit is helemaal niet zo dat ik deze driver nodig heb, maar zie ik dat toch ONmogelijk is nu vanaf orig Logitech. site driver voor 64bit systeem te downloaden ( ?? :neu: ) ??

Hieronder dus ik kan helemaal niet 64bit driver krijgen, alleen maar 32 bit ! en deze natuurlijk kan absoluut op 64 bit systeem NIET installeren ...

-->> http://support.logitech.com/en_ca/produ ... for-gaming" onclick="window.open(this.href);return false;

Stel maar dat ik die bijv. onherroepelijk wel nodig zal moeten installeren? wat in dit geval moet ik doen ?
Afbeelding <<-- Hoe ik die gele uitroepteken permanent uitschakelen kan ? zelfs na verwijderen iedere keer, met PC te her-starten terug die komt ..
Afbeelding Afbeelding
2
@ RoLu,

Klik op de link in uw bericht en scroll vervolgens naar beneden.
Bij Windows klik op het driehoekje bij Show me.
Afbeelding Nu is het wel mogelijk om de driver voor 64-bit te downloaden ;D
Afbeelding
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Hoi iEscape :good:

Snap ik echt wat je bedoel ( A.U.B. zie plaatje onder ! ) en op die manier heb ik tot nu toe wel ongv. 101 keer gedaan ( :-[ ) maar zodra je aangeeft dat je nodig 64bit hebt ( probeer maar dat bij jou ! )
download mogelijkheid verdwijnt en je kan überhaupt niet meer driver voor windows downloaden .... :neu: overblijft slecht mogelijkheid voor Mac driver nog enz..
Afbeelding Afbeelding <<--MAARR 32 bit driver kan wel downloaden !
Laatst gewijzigd door RoLu op 24 feb 2015 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding
4
@ RoLu,
RoLu schreef:Snap ik echt wat je bedoel ( A.U.B. zie plaatje onder ! ) en op die manier heb ik tot nu toe wel ongv. 101 keer gedaan ( :-[ ) maar zodra je aangeeft dat je nodig 64bit hebt ( probeer maar dat bij jou ! )
download mogelijkheid verdwijnt en je kan überhaupt niet meer driver voor windows downloaden .... :neu: overblijft slecht mogelijkheid voor Mac driver nog enz..
Dat heeft u niet duidelijk vermeld in uw eerste bericht.
Indien de Download mogelijkheid verdwijnt dan rest één oplossing, dat is melden bij Logitech.
Wellicht een foutje van hun ::)
Ik heb de driver niet nodig.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
5
;) Jawel boven in allereerste berichtje dat ook vermeld' is ( maar oke het maak niet uit ) zal wel proberen met logitech contact opnemen,
op andere kant heb wel gehoord ( dit heb ik in berichtje boven niet vermeld ! ) dat G19 niet meer ondersteund is enz... of dat slecht's een roddel is, weet ik nog niet
Afbeelding Afbeelding
6
@ RoLu,

Zie bij deze link ☞ 2e bericht van Durentis.
Klik op de link in zijn bericht en de 64-bit driver wordt meteen gedownload.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
7
:idea: Heee kijk nou het is gelukt ! peeeerfect ! :idea:

En snap ik niet hoezo daar lukt dan niet ?, of dat bij Logitech bekend is weet ook niet zal moeten kijken of een feedback over dit foutje kan opsturen ...

Afbeelding <<---Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
8
@ RoLu,
RoLu schreef::idea: Heee kijk nou het is gelukt ! peeeerfect ! :idea:
Dat is :good:
RoLu schreef:En snap ik niet hoezo daar lukt dan niet ?, of dat bij Logitech bekend is weet ook niet zal moeten kijken of een feedback kan opsturen over dit foutje ...
En die link in het tweede bericht is al van 2010 ::)
Ik begrijp het ook niet, wellicht achterstallig onderhoud van de Logitech download site of een foutje dat de "download"-knop voor de 64-bit niet werkt :-[
Ja . . . dat kunt u doen zeker, Logitech laten weten dat u via hun forum (en wel via een topic van 2010) wel de 64-bit driver heeft kunnen downloaden maar niet via hun download link.

Goed te horen dat het wel is gelukt :good: en dank voor de feedback :bow:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
9
Weet echt ook niet hoe dit komt dat driver 64bit boven niet downloaden lukt :'( ooit in verleden heb ik toch vanaf die adres voor deze toetsenbord wel driver binnen gehalt ...

:-[ Nu heb ik bijna twee jaar driver niet gebruikt, en dacht ik ga even toch proberen ben ook beeetje op gameren-kant PC gebruiker, en zonder toetsenbord-driver ging toch alles oke,
nu heb ik die driver geïnstalleerd alleen omdat handige functie heeft zoals RSS-nieuws online en automatisch op toetsenbord-monitor lezen, YouTube kijken muziek beluisteren enz..enz... mocht niet bevallen driver is toch makkelijk ook verwijderen :whistle: toch ?

Hoe dan ook Dank je wel op je geduld ! :goed: ............ slotje hier op ?
Laatst gewijzigd door RoLu op 25 feb 2015 10:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding
10
@ RoLu,

Ik denk als u Logitech op de hoogte brengt dat het foutje, dat ze wel dankbaar zijn.
Zelf gebruik ik veel hardware van Logitech, en heb ooit bij een defect een melding gemaakt (viel al buiten de garantie). Vervolgens krijgt ik een nieuwe toegestuurd, ik hoefde niets te betalen, zelf de verzendkosten is op hun rekening :cool: . Hun support & service is ook altijd prima.

Slotje . . . ik zal aan Maxstar vragen, meestal wordt er geen slotje geplaatst.
Het is al duidelijk van uw feedback dat het opgelost is.
Graag gedaan en veel plezier met gamen :smiley_swinging:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
12
Maak in principe niet ooit hoe men contact neemt met Logitech, denk ik dan.
Bij die link in uw eerste bericht als u naar beneden scroll
Afbeelding Ik dacht dat ik toen contact heb opgenomen met/via logitech.nl.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
13
Jaa ok is goed, en zijn ze ook andere manieren :good: maar ik dacht altijd dat feedback-reactie direct bij support-afdeling en als eerst ( bij Logitech ) op monitor verschijnt of zo :-\

en dat inkomende online feedback's als eerst behandelt word' ? :neu: :?:
P.S. En natuurlijk site kan je ook in het Nederlands krijgen, bovendien feedback kan je ook in het Nederlands schrijven :) ....
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”