Plaats reactie
1
Weet iemand hoe ik best een HD Toshiba MQ01ABD075 test (of met welke tool)....?
Of kan ik deze koppelen aan moederbord van desktop...?
3
falstring schreef:ga http://www.hdtune.com/download.html" onclick="window.open(this.href);return false; en download daar de tweede optie van boven hdtune_255.
laat die tool je hd scannen.
Ok,heb die laten draaien op errorscan en alles was ok...

Dan op Health en daar was één error namelijk: (c7) interface CRC error count....... curent worst threshold data status
200 200 0 147443 attention

info: communication error dammaged cable


Misschien door de verwrongen scharnier waar iets binnenin stuk of los is?
4
je mag er op rekenen dat een hd-kabel (hdtune test uitsluitend wat op de hd betrekking heeft) niks in het scharnier te zoeken heeft.... het is al kunstig genoeg om daar doorheen het beelscherm en de cam te bereiken.
het kan natuurlijk zijn dat door de schok van de val van de laptop ergens iets in de verbindingen is beschadigd, in een laptop zijn dat vrijwel altijd 'vaste' verbindingen (op het moederbord gesoldeerd.
het is de vraag of je ooit iets merkt van dit euvel, maar wees niet verbaasd als dat morgen al het geval blijkt....
5
Bedankt allemaal voor de reacties en denk na de tests dat het indeed de hd aansluiting zal zijn (of kant van mobo)...denk niet dat ik verder iets kan doen dan andere hd proberen.
6
info: 'communication error dammaged cable'

Volgens mij geeft deze foutmelding niks met de foutmelding op laptop te maken.
Effe goed verder gezocht (hopelijk oplossing gevonden):



-In Windows 8.1 is 'Cisco AnyConnect Secure Mobility Client' voor toegang tot een VPN het probleem na een Windows update.De wizard ingesteld naar comptabiliteit op windows 8 in prog. file /Cisco...

-Taakbalk mini icoon Cisco verwijderd.
7
falstring schreef:je mag er op rekenen dat een hd-kabel (hdtune test uitsluitend wat op de hd betrekking heeft) niks in het scharnier te zoeken heeft.... het is al kunstig genoeg om daar doorheen het beelscherm en de cam te bereiken.
het kan natuurlijk zijn dat door de schok van de val van de laptop ergens iets in de verbindingen is beschadigd, in een laptop zijn dat vrijwel altijd 'vaste' verbindingen (op het moederbord gesoldeerd.
het is de vraag of je ooit iets merkt van dit euvel, maar wees niet verbaasd als dat morgen al het geval blijkt....
Indeed tupid of me om denken aan scharnier ;)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”