Plaats reactie
1
Ik wil de wirwar van computersnoeren op een nette manier onder het bureaublad bevestigen.
De snoeren bundelen is geen probleem; dit kan met tie-wraps of klittenband.
Ik wil ook de wandcontactdoos ( 8 aansluitingen) onder het bureaublad bevestigen zodat er 1 kabel naar het stopcontact in de muur gaat.
Is hier bevestigingsmateriaal voor om dit uit te voeren of een andere oplossing?

Reeds gedaan:

Zowel op internet als dit forum gezocht.
Navraag gedaan bij Praxis, BCC en Office Centre.
Groeten, Jos H
3
Afbeelding Heb er 2 van zoiets 1 links en 1 rechts zonder schakelaar onder het bureaublad geschroefd, alles behalve de modem, router en tafellamp wordt ermee geschakeld en jas haken aan een plank achterin voor de kabels maar zo'n kabelgoot lijkt mij ook handig.
"Dit is mijn handtekening of sig."
Sometimes, a vendor may misleadingly advertise the I/O clock rate by labeling the MT/s as MHz
https://www.piriform.com/speccy/download
https://www.piriform.com/docs/speccy/us ... to-the-web
4
Hallo Jos,

Let op met het gebruik van tie-wraps. Als je nog eens van plan bent een kabeltje te verwijderen of toe te voegen (nieuwe computer/laptop/media systeem) is klittenband of een kabelslang verstandiger. Ben je wat flexibeler mee.

Voor het bevestigen van je stekkerblok is een kabelgoot een goede oplossing. Let hier wel op de toegankelijkheid ervan. De goot die Porrelaar linkt is wat minder toegankelijk als hij eenmaal gemonteerd is. Als je zo nu en dan eens een kabel extra wil inpluggen (opladen telefoon/tablet) zijn er meer toegankelijke kabelgoten.

Als je niet graag in je bureau wil boren kan je er ook voor kiezen met klittenband te werken. Je hebt klittenband met een lijmstrip, die je op zowel je bureau als de achterkant van je stekkerdoos kunt plakken. Met goede klittenband blijft dit goed zitten en kun je nog steeds stekkers in- en uitpluggen.
5
ergowerken-tim schreef:Let op met het gebruik van tie-wraps. Als je nog eens van plan bent een kabeltje te verwijderen of toe te voegen (nieuwe computer/laptop/media systeem) is klittenband of een kabelslang verstandiger. Ben je wat flexibeler mee.
Er zijn ook hersluitbaar herbruikbaar kabelbinders / tie-wraps in diverse maten, soorten en kleuren; en ze zijn net zo flexibel als klittenband.
Verkrijgbaar bij een bouwmarkt en ook bij Mediamarkt.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”