Plaats reactie
2
Hoi cormar,

Je vorige Speccy logje is zo'n 10 dagen oud, kun je even een nieuw logje maken en de link hiervan vermelden in je volgende post?
Groetjes Dasle
4
Voor zover ik uit het Speccy logje kan opmaken maak je geen gebruik van de AHCI mode voor je SATA controller.
Zou je dit even willen nakijken in het BIOS van deze pc? Een handleiding van je moederbord kan je hier downloaden en de info vind in hoofdstuk 2-8.
AHCI mode is vrij belangrijk als je gebruik maakt van een SSD, laat maar weten hoe het bij jou is ingesteld maar wijzig voorlopig deze instelling nog niet.
Groetjes Dasle
7
Oké das alvast prima, enkel word dit niet vermeld in het Speccy logje.
Nu waren er een tijdje geleden performance issues bekend met de SSD's uit deSamsung EVO's reeks. Wist niet meer precies waar ik het gelezen had maar heb het ondertussen terug gevonden.
En een update voor deze problemen is ondertussen wel voorhanden. Maak voor de zekerheid een back-up van al je belangrijke bestanden want je weet maar nooit.
Meer info over de problemen en een oplossing lees je hier op Tweakers.Net.

Mogelijk heb je hier wat aan. ;)
Groetjes Dasle
8
hi , excuus voor het late antwoord. ik heb expres even gewacht , of de vastloper zich nog voordeed. dat is niet het geval tot nu toe .ik denk en hoop dat de nieuwe voeding hiervoor gezorgd heeft. in ieder geval hartelijk bedankt voor je hulp en info.

mvg , cormar.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”