Plaats reactie
1
Tijdens een hardwarescan van mijn Lenovo laptop werd dit probleem (zie bijlage) gemeld.
Wat kan ik doen om het probleem op te lossen?
Van de site van Lenovo al de nieuwste driver geïnstalleerd maar dit lost het probleem niet op .
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten, Jos H
2
tja, denkt een fabrikant je service te bieden met weer zo'n scanprogrammaatje, word je er alleen maar door verward.
zolang je pc goed loopt, heb je geen hardwarescans nodig.
deze scan lezende: alles is gelukt, er wordt alleen kennelijk een mogelijk probleem voorzien inzake een 'lokale verbindingstest'. wat dat inhoudt: geen idee!
kortom: skip dat soort onzin van je mee-opstartende programma's, en heb je problemen dan helpen wij je hier verder.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”