Plaats reactie
17
Probeer toch nog even het onderstaande, dan kunnen we eens kijken hoe het systeem reageert op een andere USB-poort.

1. Schakel de printer uit en verwijder de geïnstalleerde drivers en herstart de computer.
2. Download de laatste drivers en installeer deze en herstart weer even de computer.
3. Sluit de printer nu even op een andere USB-poort aan en controleer of de printopdrachten nu wel correct worden verzonden.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
21
Hallo,

Ik ben nog eens gaan zoeken op de website van HP, en kwam het onderstaande als mogelijke oplossing tegen.

1. Uninstall - HP Officejet Software and Driver Removal Utility
2. Restart your PC
3. Reinstall - HP Printer Install Wizard for Windows

Mocht dit ook niet werken doorloop de stappen dan eens die aangegeven worden op de onderstaande link.
http://h30434.www3.hp.com/t5/Printing-I ... -p/4188568" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
22
Hoi,

De eerste optie wil niet werken. ik krijg iedere keer kadertje die zegt dat de toepassing niet niet correct is geinstalleerd waarbij er zich een map opent met bestanden in maar daar zit geen setup in...
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”