17
Probeer toch nog even het onderstaande, dan kunnen we eens kijken hoe het systeem reageert op een andere USB-poort.
1. Schakel de printer uit en verwijder de geïnstalleerde drivers en herstart de computer.
2. Download de laatste drivers en installeer deze en herstart weer even de computer.
3. Sluit de printer nu even op een andere USB-poort aan en controleer of de printopdrachten nu wel correct worden verzonden.
1. Schakel de printer uit en verwijder de geïnstalleerde drivers en herstart de computer.
2. Download de laatste drivers en installeer deze en herstart weer even de computer.
3. Sluit de printer nu even op een andere USB-poort aan en controleer of de printopdrachten nu wel correct worden verzonden.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
19
Hallo,
Ga naar start uitvoeren en type daar het commando services.msc.
Zoek hier naar de "printer Spooler" service, en kijk of deze is gestart en automatisch bij het laden van Windows wordt gestart.
Ga naar start uitvoeren en type daar het commando services.msc.
Zoek hier naar de "printer Spooler" service, en kijk of deze is gestart en automatisch bij het laden van Windows wordt gestart.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
21
Hallo,
Ik ben nog eens gaan zoeken op de website van HP, en kwam het onderstaande als mogelijke oplossing tegen.
1. Uninstall - HP Officejet Software and Driver Removal Utility
2. Restart your PC
3. Reinstall - HP Printer Install Wizard for Windows
Mocht dit ook niet werken doorloop de stappen dan eens die aangegeven worden op de onderstaande link.
http://h30434.www3.hp.com/t5/Printing-I ... -p/4188568" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben nog eens gaan zoeken op de website van HP, en kwam het onderstaande als mogelijke oplossing tegen.
1. Uninstall - HP Officejet Software and Driver Removal Utility
2. Restart your PC
3. Reinstall - HP Printer Install Wizard for Windows
Mocht dit ook niet werken doorloop de stappen dan eens die aangegeven worden op de onderstaande link.
http://h30434.www3.hp.com/t5/Printing-I ... -p/4188568" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
24
Dus op een andere gebruikersaccount op dezelfde computer werkt de printer wel als ik het goed begrijp?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
26
Oké dan is het wellicht makkelijker om een nieuw gebruikersaccount aan te maken, en dan alle gegevens over te zetten.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
28
Goedemorgen,
Graag gedaan en mooi dat het probleem op deze manier is verholpen, de topics in deze sectie worden verder niet afzonderlijk gesloten...
Graag gedaan en mooi dat het probleem op deze manier is verholpen, de topics in deze sectie worden verder niet afzonderlijk gesloten...
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)