Plaats reactie
1
Hallo mensen,

Ik heb me game laptop al weer langer dan een maand.
Echter heb ik soms vragen waar ik echter nergens het antwoord erop kan vinden, daarom vraag ik het jullie hier:
Ter info: Ik heb de MSI GT70 2-OD (met de i7, GT780M en 8GB , no SSD) -> toch is de bios tijd nog maar +- 9 seconden

1. Ik heb vaak dat als ik game (bv titanfall of bf4) dat ik de ene keer 60 FPS high heb en de andere keer 30 FPS low/medium. Hoe kan dit?

2. Ik heb veel lagere frames als ik oplader niet heb aangesloten! Waarom is dat zo?

3. Bij de MSI heb ik bij deze versie ook wat 'touch buttons' naast de power knop, ze werken allemaal behalve de 'media button' helemaal links, en als ik op de G button klik helemaal rechts, krijg ik het SCM EN het dragon Centre beide, hoort de SCM toevallig de linker te zijn?

4. Als ik me laptop opstart heb ik een ander soort bootscherm in het begin, van 'bigfoot' en niet die ik vroeger eerst had, is dat erg want nu kan ik niet dingen veranderen aan het boot scherm (naja met deze alleen maar een paar dingetjes, maar geen ingewikkelde boot setup menu zoals ik eerst had, waar je precies alles van je RAM, en alle hardware kon zien)

Is iets hiervan niet duidelijk, zeg het en ik probeer het nog een keer uit te leggen (misschien was 4. een beetje vaag)
Alvast bedankt voor de moeite nemen en het lezen+antwoorden, jullie helpen me echt hiermee want ik zit er wel een beetje mee voor een laptop van 1050 die normaal 1450 is :s .

Groeten en bedankjes, Frederik Jukema :D
2
Kleine update:

Ik probeerde net Watch Dogs te spelen,
Ik weet nog dat ik de eerste keer dat ik het speelde ik ultra 60 fps had.
Ook alle 'aangerade settings' van verschillende programma's zijn allemaal ultra settings maar ik heb nu dat maakt niet uit welke settings ik rond de 30 fps heb. wat is dit? zelfs op de allerlaagste settings is dat zo. en ik heb geen framelock aanstaan. Eerst deden alle games het soepel, nu niet meer, please help me!
:'(

Frederik Jukema
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”