Plaats reactie
1
Hallo.

Ik heb een HP PSC 2110 printer/scanner maar deze print documenten zeer vaag af waardoor tekst haast onleesbaar is. Denk dat het ligt aan het uitlijnen van printkoppen maar ik kan dit setup niet uitvoeren omdat de afdruk te vaag is voor de scanner om er iets uit te halen. Nou vroeg ik me af of er een manier is om dit softwarematig op te lossen. De HP software biedt geen uitkomst en kon er zelf niks over vinden. Iemand enig idee?
2
als je een rechtstreekse copie maakt op het apparaat zelf, is ie dan ook vaag?
zo ja, dan zit het probleem in de printer, en wellicht gaat het dan om lege/vuile catridges.
zo neen, dan is het software.
dus: printer afkoppelen, printer uit printers en apparaten verwijderen.
mbv ccleaner (rubriek gereedschap) alles van hp verwijderen
pc herstarten, ccleaner register laten opruimen.
bij hp nieuwste drivers downloaden en installeren, en denk erom: pas de printer inplggen als dat van de software mag!!!
4
dan moeten we dus de printer zelf verdenken, dat weten we dan.
en hoe is de staat van de cartridges?
printer al eens: losgekoppeld en uitgezet, stroomkabel losnemen en een paar keer enkele seconden de aan/uitknop ingedrukt houden, stroomkabel er weer op, aanzetten en dan weer inpluggen in de pc
5
Zit nog genoeg inkt in al werkt geel niet. Heb dat ding al zijn print koppen laten reinigen maar dit haalt zoals verwacht niks uit.
Ding heeft een paar weekjes op zolder gestaan dus de stroom eraf halen zal niet veel uithalen. Waarschijnlijk zit er ergens opgedroogde inkt in de weg maar heb zelf geen flauw idee hoe/of dit te verwijderen is.
7
Sorry voor de wat late reactie. Kon even geen tijd vinden om aan de printer te klussen.

On-topic: Schoonmaken schijnt niet te helpen. Lijkt echter wel aan de cartidge gezien kleur wel goed (althans voor de kleur rood de rest doet het niet :lol: ) print.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”