Raspberry Pi

Plaats hier al uw vragen met betrekking tot de hardware van uw computer.
Dasle
Moderator
Moderator

06 feb 2015, 12:48

Had dit van de week al gelezen op Tweakers en lijkt me wel interessant, maar met de andere Raspberry heb ik sindsdien door tijdgebrek niet veel meer kunnen doen.
Maar krachtigere hardware is altijd goed nieuws, ben benieuwd of deze de zelfde bevestigingspunten heeft als de oudere versie. ::)
Wel is deze met micro SD i.p.v een SD kaartje.
Groetjes Dasle
bartblaze
Security colleague
Contacteer:

19 feb 2015, 19:40

Inderdaad, had het ook al gezien. Ik ga nu niet meteen een nieuwe bestellen, maar misschien binnen een paar maand wie weet ::) In ieder geval ligt er voor deze zaterdag al wat projectjes op tafel, we zien wel waar we uitkomen :D
cormar
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member

07 okt 2015, 19:00

hi , ik heb een vraag m.b.t. de raspberry pi 2b met openelec. als ik met winscp , vanaf windows 7 , de raspberry inkies en openelec open kom ik in storage/root van openelec en zie ik de daarin zittende mappen. maar de ''.'' -mappen , zoals bijv. .update of .config zie ik niet . dat zijn blijkbaar verborgen mappen. ik heb ze al vrijgegeven in de instellingen van openelec , maar ze komen niet te voorschijn. heeft iemand een idee hoe je deze mappen met winscp of anderszins (permanent) zichtbaar kunt maken ?

mvg , cormar.
cormar
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member

08 okt 2015, 14:52

hi , is al opgelost. was in winscp mogelijk om de verborgen mappen zichtbaar te maken. tevens vanuit winscp putty activeren en en evt config.txt bewerken.

mvg , cormar.
iEscape
Moderator
Moderator
Bericht indicaties: 1
AV: MBAM Pro
FW: NetBarrier 9X macOS

08 okt 2015, 18:12

@ cormar,

Goed om te horen dat het probleem is opgelost :good: en tevens voor het vermelden hoe u het heeft opgelost :bow:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”

• Informatie