Plaats reactie
1
Heb sedert meerdere jaren een EPSON Stylus SX400 tot mijn algehele tevredenheid. Sedert enkele dagen doet hij het niet meer. Krijg het bericht : " printer offline ". Heb instructies gevold van Epson om printer terug " online" te krijgen, maar niets lukt. Mogelijk is de printer te oud voor Windows 10 ?
3
IK heb 14 dagen geleden de software van de printer met de originele CD van aankoop van de printer terug geinstalleerd.
4
Hallo,

Deze printer moet op Windows 10 werken.
Verwijder de printer eens via deze uitleg: https://www.epson.co.uk/viewcon/corpora ... /8069/2781

Download de laatste nieuwe drivers hier: https://www.epson.nl/support?productID= ... nd_manuals
Kies eerst voor welke Windows 10 je ze nodig heb 32 of 64 bits.
Als alles werkt kan je indien nodig de rest van de software downloaden en installeren.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
De printer is intussen in orde en werkt zoals het moet. Dit heeft mijn inziens te maken met het feit dat meerdere programma's heel traag of niet reageerden en moeilijk of niet te openen waren, zo ook malwarebytes premium. Ondertussen heb ik malwarebytes terug aan het werk gekregen en bij een eerste scan werden al 79 " bedreigingen " gedetecteerd. Na verwijdering van deze en heropstart van de pc was de printer o.k. Andere programma's blijven echter moeilijk te openen. Ik zal hierover misschien een nieuwe vraag indienen. Alleszins erg bedankt voor jullie adviezen en prompte antwoorden.
6
Hallo,

Het beste is om dan in de sectie Malware een nieuw onderwerp te starten: viewforum.php?f=206
Dan kunnen we deze pc weer schoonmaken, doe daarvoor het volgende:

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Plaats dan in je nieuwe onderwerp de logjes en het logje van Malwarebytes.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”