Plaats reactie
1
Goedemorgen,

Ik heb een Toshiba externe harde schijf, die opeens niet meer herkend wordt door mijn laptop. Er is gisteren een kleine "botsing" geweest met de tafel, ik weet dat ze zeer kwetsbaar kunnen zijn, maar de "botsing" was met mijn laptop en de harde schijf zit op deksel geplakt van laptop, dus geen directe klap gehad.... Maar zou dit toch de reden kunnen zijn?

Mvrgr, Zwaantje
7
ow, al sla je mij helemaal in elkaar, ik heb werkelijk geen idee of ik dat ooit heb ingesteld..... 
Die back up zou dan op mijn HD van de laptop moeten en ik heb juist een externe schijf aangeschaft om de HD op de  laptop wat ruimte te geven ::)
8
zwanenlaar schreef:ow, al sla je mij helemaal in elkaar, ik heb werkelijk geen idee of ik dat ooit heb ingesteld..... 
Die back up zou dan op mijn HD van de laptop moeten en ik heb juist een externe schijf aangeschaft om de HD op de  laptop wat ruimte te geven ::)
Oke, dus het zou geen probleem zijn als de HD word geformatteerd?
Heb je de HD al eens in een andere USB port gestoken van je laptop, zet eerst de laptop uit en sluit dan de externe HD aan.
Start daarna de laptop op word hij dan herkent ?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
9
Er staat veel op mijn HD, dat wil ik niet kwijt, (kan geen back up vinden) dus formatteren zie ik eigenlijk niet zitten. En op je tweede vraag: ja dat heb ik allemaal gedaan al.  :neu:
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”