Plaats reactie
1
Hallo,

Ik heb steeds meer last van hardware problemen. Het begon met de melding prullenbak corrupt met rd /s /q C:\$Recycle.bin heb ik dit opgelost
toen kon ik geen toegang meer krijgen tot audio en de laatste paar dagen start mijn laptop op in bios na verschillende keren op f10 te drukken
gaat hij uiteindelijk door. Ik heb verschillende schoonmaak programma's gedraaid en die hebben niks gevonden.

http://speccy.piriform.com/results/4PDT ... RBrkURItHi

Groet Fred
3
Dank Health geeft aan dat de interface CRC error count 200 200 0 2
Helaas kan ik geen foto plaatsen, verder error scan gedaan en alles is groen!
5
je hebt toch wel de 'langzame' errorscan gekozen?
en gezien de interface error: neem de kabel eens los en zet hem omgekeerd weer vast, dat wil nog wel eens helpen bij sata-aansluitingen
6
falstring, heb inderdaad voor de langzame versie gekozen! Heb mijn laptop open gemaakt tevens schoongemaakt  de kabels gecontroleerd en die van sata omgedraaid. bij opnieuw opstarten ging het gelijk door naar opstarten en sloeg BIOS dus over ;-) Alleen heb ik nu 3 interface errors! verder werkt het naar behoren.
Afbeelding
7
als ik het goed begrepen heb _wie het echt weet corrigere me -  wordt die count opgeslagen in je hd.
als het goed is zou die nu dus niet meer moeten stijgen, nu je aangeeft dat alles met een vernieuwde verbinding weer goed loopt.
schijven blijven altijd een kwetsbaar bezit, zorg met regelmaat voor een goeie backup! 
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”