Plaats reactie
35
En? :parrot:
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
38
Bij deze zijn alle winnaars bekend gemaakt.
http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic ... f=4#p50251" onclick="window.open(this.href);return false;


Beste prijswinnaars en winnaressen,

Ik wil jullie in de eerste plaats van harte feliciteren met de gewonnen prijs! en wij hopen dat u veel plezier en gemak zult hebben van HitmanPro dat beschikbaar is gesteld door Surfright.
De licentiecode van HitmanPro is via de e-mail verzonden.

Forza

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image Vladimir

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image Sandra

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image Juisterr

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image Marcel25

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
40
Wessel schreef:Ik ben erg benieuwd zou superleuk zijn als ik iets zou winnen, ik win namelijk nooit iets! :-)
Je moet maar zo denken de een heeft geluk in het spel en de ander weer in de liefde. :P
If it ain't broken, don't fix it
41
:cool: Alle winnaars van harte gefeliciteerd met jullie prijs :good:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
42
Thanks!
Hierbij doneer ik mijn licentie aan Wessel.
Ik heb geen windows machines meer en heb dus niets aan de licentie. :P

Wessel, kan je mij je email pmmen, als ik de licentie heb stuur ik hem naar je door ;)
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
44
Wessel schreef:Ik ben erg benieuwd zou superleuk zijn als ik iets zou winnen, ik win namelijk nooit iets! :-)
Je bent niet alleen. :offtopic:
*******
Afbeelding

Twitter - - -
**
facebook
******
AQMRB - Alliance of Qualified Malware Removal Boards
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Forum feedback & mededelingen”