Plaats reactie
1
Zou het mogelijk zijn dat het Prosilver theme naast het huidige geïnstalleerd wordt? Dat vindt ik namelijk een stuk prettiger werken ;)
Tenminste, ik neem aan dat dit PHPBB 3 is.

Gr,
Mathijs
2
Dit is inderdaad PHPbb3.

Je kan zelf in het gebruikerspaneel je eigen theme kiezen, binnenkort worden er meer themes aan toegevoegd.
3
admin schreef:Je kan zelf in het gebruikerspaneel je eigen theme kiezen
Weet ik ^^
Fijn dat er nog aan toegevoegd worden, want ben intussen zo gewend aan de nieuwe PHPBB layout (lees: prosilver).
10
Wessel schreef:Het lukt mij niet om een andere template te kiezen ??? voor het forum....
Met de nieuwe lay-out van de website is er nu één theme actief voor het forum, dit om het forum zo naadloos mogelijk aan te sluiten op het forum qua uiterlijk.

Maar ik zal eens kijken naar wat themes om deze aan te passen en toe te voegen aan het forum.
Ik dacht zelf aan de volgende twee?
- prosilver
- Subsilver

----> wordt vervolgd
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
11
Ik weet dat dit een erg oud topic is dus sorry voor het kicken ervan.

1. Komen er nog meer themes in de toekomst?
2. Is dit nu prosilver ik zag iets in de code van prosilver namelijk?
12
Wessel schreef:1. Komen er nog meer themes in de toekomst?
Ik ben niet van plan om allerlei verschillende "thema's" te gaan toevoegen één standaard lay-out heeft mijn voorkeur. Echter komt er misschien wel een speciale mobile versie van het forum.
Wessel schreef:2. Is dit nu prosilver ik zag iets in de code van prosilver namelijk?
Ja deze lay-out is gebaseerd op de standaard "Pro-Silver" theme van phpBB, de vorige lay-out was gebaseerd op "Sub-Silver".
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Forum feedback & mededelingen”