Gesloten
1
Niet geheel overbodig zijn de regels voor het gehele forum iets aangepast en dit heeft vooral te maken off-topic discussies en topics die eindigen in een flamewar of erger in een persoonlijke vete tussen de forum gebruikers.

Berichten en of onderwerpen die bedoeld zijn om een bepaalde sfeer en of reactie uit te lokken zullen vanaf heden dan ook gemodereerd en of geheel verwijderd worden, want hiervoor is het forum niet bedoeld.

Indien je het met een bepaalde stelling of citaat niet eens bent kan je hier natuurlijk altijd on-topic over discussiëren en dat is dan ook totaal geen probleem, maar het moet geen persoonlijke aanval of overreden reactie zijn want meningen verschillen nu eenmaal en daar kan je niks aan veranderen.

Ik hoop dat iedereen hiermee kan leven. :pray:
2
Dit is inderdaad geen overbodige luxe om een aantal richtlijnen vast te stellen voor het gebruik van het forum.
Bij sommige reacties denk ik dan ook wel eens moet dit nou zo ongenuanceerd of moet dit nou met zoveel negatieve op- en aanmerkingen.
Als je je woorden goed kiest kan je ook je bevindingen kenbaar maken, dit hoeft niet met krachttermen of kwetsende opmerkingen die inhoudelijk alleen maar overgaan in persoonlijke frustraties.
Beter een muisarm dan een apestaartje. :)
Afbeelding
3
De Hulk schreef:Ik schrijf en vraag herhaaldelijk reageer niet op elkaar, maar op de inhoud, ook al zit de ander met zijn of haar antwoord soms fout. Dan moet een moderator dit maar aangeven maar niet ieder willekeurig ander forumlid. Als men niet op mijn reactie reageert zal ik ook niet op de ander reageren.
Het reageren op elkaars berichten is totaal geen probleem en Fox heeft dit naar mijn mening al goed toegelicht waar het schort.
De Hulk schreef: Dit heb ik vaak gedaan, ook op andere fora gedaan, maar als de betrokkenen 'vrienden' zijn van een moderator of beheerder dan wordt ze vaak de hand boven het hoofd gehouden en gaat men elkaar 'bijspringen' zoals in deze topic ook weer duidelijk wordt.
Nou dat is dus echt niet het geval, ik laat iedereen in zijn waarde en ben ook niet partijdig, en in dit topic is er naar mijn mening helemaal geen sprake van 'bijspringen' er is alleen geantwoord op het algemeen geplaatste bericht uit naam van Admin.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
@Maxstar,
voodat ik lid werd van het forum had ik het al ruim een jaar aangekeken,
vooral ook omdat het over beveiliging van en over computers ging wat mij interesseerde en ook om eventueel een steentje bij te dragen.

Het bovenstaande verhaal vind ik daarom erg onbevredigend ten eerste
omdat het niets met de bedoelde intentie van het forum van doen heeft
en ten tweede dat mensen elkaar kwetsen.

Ik hoop dat daarom de beheerders ingrijpen voor dat het uit de hand loopt en desnoods dit soort posten niet toelaten.

Groet Piet.
5
Piet Koenen schreef:Het bovenstaande verhaal vind ik daarom erg onbevredigend ten eerste
omdat het niets met de bedoelde intentie van het forum van doen heeft
en ten tweede dat mensen elkaar kwetsen.
Ik hoop dat daarom de beheerders ingrijpen voor dat het uit de hand loopt en desnoods dit soort posten niet toelaten.
Hier ben ik het volkomen mee eens en het gaat op den duur dan ook van kwaad tot erger en dat moet je zien te voorkomen.
Beter een muisarm dan een apestaartje. :)
Afbeelding
6
Piet Koenen schreef:Ik hoop dat daarom de beheerders ingrijpen voor dat het uit de hand loopt en desnoods dit soort posten niet toelaten.
Bij deze zijn alle niet terzake doende berichten verwijderd en gaat er op dit topic een slotje.
Gesloten

Terug naar “Forum feedback & mededelingen”