Plaats reactie
1
Volgende maand (Oktober) om precies te zijn 05 Oktober bestaat PC Web Plus alweer één jaar.

In dit jaar is er veel gebeurd zo heeft PC Web Plus meermaals een metamorfose van de lay-out gekregen om de gebruiksvriendelijkheid en de uitstraling te verbeteren.

Mede door alle adviezen die wij kregen op de diverse fora en via website keuringen, is PC Web Plus naar mijn inziens alleen maar beter geworden, en dit gaan we natuurlijk ook de komende jaren voortzetten.
Want een website is natuurlijk nooit uit ontwikkeld, zeker een website op het gebied van computers niet.

Het afgelopen jaar waren de bezoekersaantallen een stijgende lijn, dus dat is een heel goed teken, dit komt mede doordat er zeer veel informatie beschikbaar is gesteld in de vorm van o.a. tips, trucs tutorials, wat alleen nog maar uitgebreider zal worden.

Hierbij wil ik gelijk de volgende personen bedanken voor hun bijdrage aan PC Web Plus.
Mathijssie voor het maken van een basis cursus PHP, deze is momenteel nog volop in ontwikkeling, maar de eerste drie hoofdstukken zijn al geplaatste op de website.

PHP basiscursus deel 1
PHP basiscursus deel 2
PHP basiscursus deel 3

Wessel voor het maken van tutorials voor de Linux distributie Ubuntu.

Ubuntu - Installeren
Ubuntu - Software installeren
Ubuntu - Gebruikers toevoegen

Maar ook alle forum leden wil ik bedanken voor hun bijdrage aan het forum, zowel de forumleden met vragen en problemen als de forumleden die mede forum leden weer ondersteunen.
Want zonder vragen, problemen en oplossingen is een forum natuurlijk nergens, dus maar hopen dat het forum meer bekendheid gaat krijgen en alsmaar drukker wordt de komende jaren. ;)

Met vriendelijke groet,

Het team van PC Web Plus
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
2
Nou het eerste jaar van PC Web Plus is dus een feit. ;D allemaal gefeliciflapstaart.

En nog bedankt dat je mij nog even noemt, maar met PC Web Plus gaat het wel goed komen denk ik, want ben nog weinig websites tegen gekomen met zoveel duidelijke tutorials.
4
Één jaar van harte hoor, en vooral zo doorgaan, want ik heb jullie nog hard nodig met mijn pc - troubles. :D
En ja hoor ik plaats zo dadelijk gelijk mijn volgende probleem en wel met Windows 7. ???

Ik vindt deze zo schattig :-*
Afbeelding
6
Matrix schreef:Namens het gehele team van PC Beveiligen felicitaties met de behaalde mijlpaal!!

"Keep up the good work.."
idd gefeliciteerd en dat er nog vele jaartjes bij mogen komen ;)
Groetjes Dasle
8
Moeten we niet nog iets doen met de header van de website en het forum voor dit één jarige jubileum. ;D
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
10
Nog twee nachtjes slapen en dan is het zover toch.... spannend.

Nu op naar het tweede jaar en verder................................................. 8)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Forum feedback & mededelingen”