Plaats reactie
16
@ Maxstar wat is jouw visie hierop?
Na het één en ander overlegd te hebben, is er voor de optie van Maaike gekozen.

Er is nu geen "naam" of "status" meer gekoppeld aan het berichten aantal (post-count), dit zal vanaf heden worden getoond doormiddel van sterren, onder de gebruikte naam of boven de gebruikte avatar.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
18
Well done,

Dit is het eerste revolutionaire forum zullen we maar zeggen! :cool:

Geweldig dat het allemaal zo vlot geregeld wordt, kan je van weer forums niet meer zeggen :lol:

Off-topic:
Goed dat je een melding krijgt als er net een paar seconde voordat jij je reactie wilt posten er een melding komt met het volgende "Er is een nieuw bericht geplaatst in dit onderwerp. Het is handig als je het bericht eerst bekijkt, voordat je dit bericht plaatst om dubbel plaatsen van berichten te voorkomen." Handig, weet je of er iemand net voor jou gereageerd heeft! (Dit was bij mij het geval met jou Piet Koenen, grappig om te ontdekken. Wist het nog niet! Nog meer pluspunten voor dit forum)
MVG,

Kevin
19
Eens kijken hoeveel sterren deze leuke wijziging mij heeft opgeleverd.. ;)

<edit>
:eek: welgeteld nul, zero, niks, noppes, nada, rien, njet
Laatst gewijzigd door Marcel op 30 mar 2010 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
20
Matrix schreef:Eens kijken hoeveel sterren deze leuke wijziging mij heeft opgeleverd.. ;)
Géén, je bent VIP-member. Dus volgens mij heb je dan geen sterren. Althans ik zie geen sterren :geek:
MVG,

Kevin
21
Matrix schreef:Eens kijken hoeveel sterren deze leuke wijziging mij heeft opgeleverd.. ;)

<edit>
:eek: welgeteld nul, zero, niks, noppes, nada, rien, njet
Had je deze eerst wel dan? :o
22
Hij zou eigenlijk 2 sterren moeten hebben. Maar aangezien hij een VIP-member is doet hij niet mee met de sterrennotering. Hij wordt al gezin als 'hoger', aangezien er een VIP status bijstaat. Op papier zou hij 2 sterren moeten hebben, net zoals mij.

Wessel, jij zou 3 sterren moeten hebben en dat klopt ook gewoon :)
MVG,

Kevin
23
Standaard staan de groepsleden ingesteld onder een speciale rang 'VIP member', als ik de groep geen speciale rang geef worden deze groepsleden gewoon als 'PC Web Plus - member' getoond, en dan werkt de sterren systeem gewoon.

Maar omdat de groepen een speciale rang hebben is er geen sterrensysteem, er kan wel een afbeelding aan de speciale rang worden toegevoegd zoals op de onderstaande afbeelding.

Zijn negen sterren genoeg... :rofl:
Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
25
Kevin schreef:Doe maar maar 18 sterren, nee grapje! :lol:
Dus je wilt zoveel sterren als je leeftijd... :w00t:

Als ik Matrix was zou ik gewoon het boeltje even tweaken en gewoon die sterren bovenaan de avatar plakken. :rofl:
26
Je kan inderdaad ook gewoon in de afbeelding een aantal sterren plaatsen:D gewoon helemaal vol en achtergrondkleur wit. Niemand die het opvalt :lol:
MVG,

Kevin
27
Hi,
het blijft een heikel punt ook met deze sterren, ik persoonlijk b.v. heb IT kennissen in
Amerika waarvan ik ongeveer vijf maal in de week IT-nieuws ontvang.
Zou ik dat op de site plaatsen dan heb ik in een half jaar mischien wel duizend berichtjes.
Het eind is dan zoek, trouwens dat zie ik ook hier als ik kijk naar hoeveel mensen dat soort
berichten openen, bitter weinig.
Iedereen die dat wil kan mijn kritiek hierover weerleggen.
Groet Piet.
28
Maar zoals ik al zei, dit soort onderdelen van een forum zou je uit de 'telling' van berichten kunnen laten. Ik zeg niet dat dat moet. Maar als mensen daar op tegen zijn dan is dat altijd een mogelijkheid en ook het offtopic onderdeel :good:

Maar inmiddels heeft iedereen toch wel door dat het aantal sterren niet het belangrijkst is bij het beoordelen van een mogelijke oplossing..
MVG,

Kevin
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Forum feedback & mededelingen”