Plaats reactie
1
Vanaf vandaag worden alle nieuwsberichten op het PC Web plus blog gepost en niet meer op het forum.
De voornaamste reden hiervan is dat alle nieuwsberichten nu op categorie ingedeeld kunnen worden, verder is het nu mogelijk om je te aboneren op de RSS feed van de nieuws blog van PC Web plus.

PC Web plus nieuws blog
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
2
Inderdaad een stuk beter een aparte BLOG voor het laatste nieuws.

Nu alleen de RSS feed nog even inbouwen op de index pagina ;D
5
Ik zag dat de BLOG veranderd was, het is niet meer in de stijl van de website maar leest wel erg prettig moet ik zeggen. ;D
6
Ik keek meestal elke dag wel even op het forum voor de laatste nieuws head-lines, maar de blog is zeker een pre voor de website, alle belangrijke nieuwtjes op één site.

Maar waarom worden niet de hele nieuwsberichten overgenomen ???
8
Ik wil toch even terug komen op mijn eerste bericht (Zie quote)
Inderdaad een stuk beter een aparte BLOG voor het laatste nieuws.

Nu alleen de RSS feed nog even inbouwen op de index pagina
De oude lay-out van de BLOG was veel beter dan de huidige, de lay-out verschilt naar mijn mening teveel ten opzicht van de website en het forum.

Tevens zijn de nieuwsberichten overal te lezen, en staat er op de BLOG maar een "beknopt" gedeelte met een link naar het "originele" bericht.

> De volgende reactie begrijp ik dan ook niet helemaal.
Omdat je officieël alleen citaten mag overnemen met een bron vermelding, voor meer info moet je eens kijken op de volgende website.
Als ik het artikel lees, en begrijp uit het volgende "Citaat" dat je dus wel volledige nieuwsberichten mag overnemen, dus de BLOG en of het FORUM mag dus ook completer ICT nieuwsberichten overnemen met een BRON vermelding.
De auteurswet kent een aantal specifieke bepalingen voor nieuwsmedia en de pers. Zo mag de pers nieuwsberichten, gemengde berichten en artikelen over actuele onderwerpen van elkaar overnemen. Een blog met zulke berichten of artikelen is waarschijnlijk wel te zien als een medium met dezelfde functie als een krant of nieuws-site. Dat betekent dat een nieuwsblog dus ook nieuwsberichten mag overnemen van andere sites.
Verder denk ik dat het schrijven van eigen artikelen een veel betere invulling en meerwaarde heeft voor de BLOG, dan het publiceren van nieuws citaten.
Maar dit is niet aan mij, maar ik wil dit toch even kenbaar maken.
Dus bij deze... ::)
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
9
Verder denk ik dat het schrijven van eigen artikelen een veel betere invulling en meerwaarde heeft voor de BLOG, dan het publiceren van nieuws citaten.
Ja de nieuwe lay out van de blog vindt ik eigenlijk helemaal niks, alleen zijn de koppen en artikelen goed leesbaar. Maar echt een "connectie" met de Website / forum is er niet, de BLOG heeft een totaal vreemd uiterlijk gekregen. :'(

En zoals Phoenix aangeeft, hebben eigen artikelen e.d. een meerwaarde voor pcwebplus, net zoals in de nieuwsbrief kan je via de BLOG informatie geven en geheel richten op pcwebplus.

Maar een nieuws sectie kan natuurlijk altijd blijven bestaan als toevoeging neem ik aan. ???
10
Tevens zijn de nieuwsberichten overal te lezen, en staat er op de BLOG maar een "beknopt" gedeelte met een link naar het "originele" bericht.
Dit heeft met het "auteurs-recht" en "citaat-recht" te maken.

De lay-out kan natuurlijk altijd eenvoudig aangepast worden, dus zal hier zeker eens naar kijken. De oude lay-out had veel beperkte mogelijkheden dus vandaar de keuze voor de huidige lay-out.
Verder denk ik dat het schrijven van eigen artikelen een veel betere invulling en meerwaarde heeft voor de BLOG, dan het publiceren van nieuws citaten.
Hier heb je zeker een punt, alle ideeën zijn natuurlijk welkom ;)

Dat de BLOG een ruimere aanvulling op de website kan zijn dan alleen maar nieuwsberichten te plaatsen weet ik.

Misschien dat de hele BLOG een nieuwe invulling (lay-out) moet krijgen, zodat deze in zijn geheel informatiever wordt.?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Forum feedback & mededelingen”