Plaats reactie
1
Als ik op dit nieuwsitem klik wordt ik gedwongen om in te leggen. Geen probleem. Echter krijg ik dan het volgende te zien:

Je beschikt niet over de nodige permissies om dit forum te lezen

Ik heb er geen probleem mee dat topics in de AdminCorner of de Modshoek niet toegankelijk zijn, echter dan lijkt het mij juister om ook geen item op de frontpage te zetten.
5
Wessel schreef:Als ik op deze link klik op de website moet ik ook inloggen op het forum (http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic ... 8393#p8393" onclick="window.open(this.href);return false;)
maar dan kan ik het gewoon zien hoor, geen melding van.

Je beschikt niet over de nodige permissies om dit forum te lezen
Om dit forum te kunnen bekijken, moet je inderdaad ingelogd zijn.
Voor gasten is dit forum niet te zien, dit heeft te maken met de gebruikers restricties (permissies).
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
6
Admin schreef:De scripts zijn inmiddels aangepast zodat er geen (hidden 'archief') entry's meer op de frontpage getoond worden.
Op het gevaar af dat je mij wellicht wat "lastig" vindt:

Je beschikt niet over de nodige permissies om dit forum te lezen

- Malware samples
- Handige tools

Overigens wel 2 items die ik graag zou lezen. ;)
7
echo_lima_echo_oscar schreef:Op het gevaar af dat je mij wellicht wat "lastig" vindt:
Nee hoor, en bij deze gelijk de beste wensen en een gelukkig nieuwjaar gewenst. :good:
echo_lima_echo_oscar schreef:Je beschikt niet over de nodige permissies om dit forum te lezen

- Malware samples
- Handige tools

Overigens wel 2 items die ik graag zou lezen.
Wat betreft de "malware samples" is dit een forum gedeelte die alleen toegankelijk is voor "Security Analisten", de uitwerkingen van o.a. de gemelde 'malware' is hier te lezen.
En de 'handige tools' is een topic met programma's die eigenlijk niet geschikt zijn voor 'huis-tuin en keuken' gebruik om het zomaar even te zeggen... ;)
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Forum feedback & mededelingen”