Plaats reactie
1
Achter de schermen wordt er druk gewerkt aan de nieuwe lay-out van PC Web Plus, de complete website zal in een geheel nieuw jasje gestoken worden, waardoor de website overzichtelijker en gebruiksvriendelijker zal worden.

Hieronder een preview van de lay-out hoe deze momenteel is. Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
2
Ziet er zeer mooi uit de nieuwe look, dat ronde staat veel beter dan het hoekige zoals het nu is.
Het heeft wel iets weg van het forum zo. :cool:
8
Ik had het over de huide layout van nu.. Die heb je toch ook veranderd? Ik had hem eerst in het blauw en nu is hij grijs/wit. Am I losing my mind? :lol:
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
9
EvelineGirl schreef:Ik had het over de huide layout van nu.. Die heb je toch ook veranderd? Ik had hem eerst in het blauw en nu is hij grijs/wit. Am I losing my mind? :lol:
Deze layout is er al zowat twee jaar alleen in de tijd het één en ander aangepast, zoals de forum onderdelen en de header, maar de basis (lay-out) is altijd al zo geweest.
Waarschijnlijk heb je op één of andere manier altijd de standaard lay-out gehad... :conf:
Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
10
Die van de afbeelding heb ik altijd gehad ja. Waarschijnlijk is het één en ander anders ingesteld door het gekloot met mijn internet van de afgelopen paar weken. Ik moest me ook al opnieuw inloggen op HJT.nl terwijl ik me daar nooit uitlog etc.
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
11
Is al ongeveer bekend wanneer de nieuwe website online gaat?
De uitbreiding van een aantal (sec-) subforums is er al, leuk!
Maar wanneer komt de nieuwe lay-out?
Ben heel benieuwd, heb er al iets van gezien en vond het erg mooi, maar wanneer komt ie online?
Zeg maar Duncan.
12
Chato schreef:Is al ongeveer bekend wanneer de nieuwe website online gaat?
We zijn bijna een jaar verder, dus ik dit zal wel niet meer doorgaan. :o
14
Professioneel-look & GAAF :goed:
[alternatief] PC Web Plus+ PRO
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
15
Maxstar schreef:Ja hoor alleen is het heel veel werk, en zijn er diverse andere dingen tussendoor gekomen waardoor dit op de lange baan is geschoven.
Al enig idéé wanneer de 2011 versie klaar is. :rofl:
iEscape schreef:Professioneel-look & GAAF :goed:
[alternatief] PC Web Plus+ PRO
Alternatief? wat is PRO het forum is al PRO
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Forum feedback & mededelingen”