Plaats reactie
1
De laatste tijd ging het plaatsen van berichten / reacties nogal traag. En wellicht is de melding: "Het verstuurde formulier is ongeldig. Probeer het nogmaals te versturen." ook zo nu en dan verschenen, indien het berichtvenster voor langere tijd open stond. De traagheid m.b.t. het plaatsen van berichten is nu opgelost, dit kwam door de gebruikte zoekindex die nogal database-intensief was en voor de enorme vertraging zorgde.

Standaard staat de sessieduur voor het forum op 3600 seconden (60 min), maar de tijd voor het plaatsen van berichten stond op 600 seconden (10 min), ik heb dit nu verhoogd naar 1800 seconden zodat de melding over een ongeldig formulier niet zo snel meer verschijnt.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
2
Die melding heb ik de afgelopen dagen soms gezien. Niet wanneer ik een bericht of reactie postte, maar wanneer ik wilde inloggen op het forum.
Normaal word ik automatisch ingelogd door mijn wachtwoordmanager, maar soms krijg ik dan die melding. Ook zojuist gebeurde dat nog:
Afbeelding
Na een klik op de groene knop Aanmelden word ik dan wel ingelogd. En dat gebeurt dan zonder enige vertraging.
3
Ik heb de afgelopen dagen meerdere dingen aangepast (gereset) om het probleem m.b.t. de traagheid bij het plaatsen van een bericht te vinden. Uiteindelijk bleek de gebruikte zoekindex de boosdoener te zijn.

Ik heb dit toen aangepast, nadien heb ik ook sessietijden voor het forum opnieuw ingesteld. Wellicht heeft dit invloed op reeds geplaatste cookies.

Verwijder de cookies van PCW eens, ik ben heel benieuwd of deze melding bij het inloggen en/of het plaatsen van een bericht nog verschijnt?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
Wat mij opvalt als ik me wil aanmelden door aanmelden aan te klikken bovenaan de site kan ik van de pop up die verschijnt het kastje van onthouden niet aanvinken echter het kastje bij aanmelden aan de zijkant (profiel) krijgt hierdoor wel een vinkje zodat je uiteindelijk toch onthouden wordt voor een volgende aanmelding.
5
De functie om vanuit de sidebar in te loggen conflicteert met de functie om vanuit de header in te loggen. Hierdoor verscheen de foutmelding en werkte de 'onthouden' knop niet correct. Ik heb de optie om vanuit de sidebar in te loggen nu even uitgezet tot er een oplossing voorhanden is.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
6
Ik heb de twee cookies van PCW+ verwijderd.
Het resultaat: toen ik na het verwijderen van de cookies PCW+ bezocht, kreeg ik toch weer die melding. Het enige verschil was dat ik nu ook moest instemmen met de cookies.
Afbeelding
Daarna de website van PCW+ weer afgesloten en opnieuw geopend. En ja, toen bleef de melding weg. Ik werd direct automatisch ingelogd.
Of dit de definitieve oplossing is weet ik niet, want voorheen kreeg ik die melding ook niet iedere keer.
Maar ach, er zijn ergere dingen dan zo'n melding.
8
Ik had zojuist ook een melding gehad, door opnieuw te doen is het opgelost.

Afbeelding
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Forum feedback & mededelingen”