Plaats reactie
16
Hoi Ted.
Ik zou zeggen probeer het eens.

Feitelijk zou het niet veel uit moeten maken inderdaad.

Anders als je op een hostingserver wilt proberen moet je het even zeggen dan maak ik even ergens wat ruimte voor je vrij.
Greetings, Black Tiger.
18
Hoi Ted.

Okido, succes alvast! Mocht het nodig zijn hoor ik het wel. Wel eerst backup maken voordat je weer gaat testen he. ;)

Ik word zelf ondertussen steeds kwader over Invision forum. Heb je verdomme een betaalde licentie, krijg je beperkingen als je de halfjaarlijkse support niet betaald.
Terwijl je licentie zogenaamd lifetime is.
Dat je dan geen support krijgt is tot daar aan toe, vrij logisch. Maar dat ze het hele forum op alleen lezen zetten en het gewone "how to" forum zelfs ontoegankelijk zetten is wel erg kinderachtig.

Ga ik verder kijken, blijkt zelfs dat ik mijn forum url niet wijzigen kan en ook niet mijn test url?
Dus ondanks dat je de licentie lifetime mag gebruiken, als je ooit besluit je domein te wijzigen dan gaat dat dus niet zonder dat je weer support betaald voor een half jaar? En dat á 65 dollar met alles wat ik er in heb.
Ik vind dat echt niet meer normaal dat je domeinnaam en test url niet meer veranderen kunt, je hebt toch verdomme voor die forum software betaald?
Gelukkig heb ik het niet meer nodig, maar ik wordt steeds blijer dat ik bij dat arrogante zootje daar weg ga.
Forum software is echt mooi, maar voor de rest denken ze er alleen maar aan geld. Pfffff.....
Greetings, Black Tiger.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Forum feedback & mededelingen”