Plaats reactie
1
Wat is eigenlijk het verschil tussen NIEUWE BERICHTEN    ONGELEZEN BERICHTEN?
Ik zie dat ze in het begin niet veel verschillen.
NIEUWE BERICHTEN zijn klaarblijkelijk berichten tot 14 dagen geleden, dat dat nieuwe berichten genoemd worden is begrijpelijk.

Verder zie ik dat bij ONGELEZEN BERICHTEN er geen staan die nog niet bekeken zijn.
De eerste bij ONGELEZEN BERICHTEN,  ADW Cleaner, heeft momenteel 209 weergaves en 34 berichten. Niet wat je noemt ongelezen.
Met deze gegevens zou ik bij ONGELEZEN BERICHTEN een lege map verwachten.
Hoe zit dat nu met ONGELEZEN BERICHTEN?

mvg

Kos

.
2
NIEUWE BERICHTEN moet je lezen als nieuwe posten in een topic. Idem voor ONGELEZEN BERICHTEN.
NIEUWE BERICHTEN zijn dan de posten die geplaatst zijn na jouw laatste bezoek aan het forum.
ONGELEZEN BERICHTEN zijn berichten die door jou nog niet gelezen zijn. Misschien zitten daar topics bij die jou qua inhoud niet interesseren en heb je ze daarom overgeslagen.
Wanneer jij voordat jij het forum verlaat alle forums als gelezen markeert (dat kan via Forumoverzicht), dan zullen bij een volgend bezoek aan het forum inderdaad NIEUWE BERICHTEN en ONGELEZEN BERICHTEN dezelfde inhoud bevatten.

209 weergaves voor een topic met de naam ADWCLEANER betekent dat dat topic 209 keer bekeken is, maar misschien nog niet door jou, of er staat nog een laatste post in die nog niet door jou gelezen is. Dan zal het voor jou bij de nieuwe en/of bij de ongelezen berichten staan.
De inhoud van zowel NIEUWE als ONGELEZEN BERICHTEN is dus specifiek op jou afgestemd.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Forum feedback & mededelingen”