Plaats reactie
46
falstring schreef: 01 feb 2020 14:13 jammergenoeg heeft de workaround mbt de terugkerende aanmelding de zaak niet opgelost...
Kreeg je wel onderin beeld wel de cookiemelding te zien? Als dat niet het geval is dan is het verwijderen van (oude) cookies misschien niet gelukt.
Wat je kan proberen is om via de browser eens handmatig de cookies van PCW+ te wissen.
Afbeelding
abbs schreef: 01 feb 2020 15:50 De kleuren weg ik was blauw.
Voor de voorgedefinieerde groepen heb ik even één kleur ingesteld, zie bericht van PeterJ.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
49
falstring schreef: 01 feb 2020 11:56 ik meld ook een foutje:
ik moet - ondanks een vinkje bij 'onthouden'- elke dag opnieuw aanmelden.
Even terugkomende op dit probleem, bevat de URL die je gebruikt voor het automatisch inloggen soms een session-ID?
Als je een dergelijke URL gebruikt om automatisch in te loggen gaat dat inderdaad mis, in dit geval verwijder je in de link alles achter ucp.php.

Code: Selecteer alles

https://www.pcwebplus.nl/phpbb/ucp.php?mode=login&sid=3bedb43ec27e7e7cbf7370cf0073a2da
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
52
Ik had te vroeg gejuicht, op één pc werkte het prima op mijn hoofd pc werkte het nog niet. Wat voor mij de oplossing was is het volgende.
In Firefox heb ik eerst onder Privacy & Beveiliging -> Opgeslagen aanmeldingen de aanmelding op PCW+ verwijderd.
Vervolgens heb ik een nieuwe Bladwijzer aangemaakt, via die snelkoppeling naar het forum genavigeerd en na 1 keer aanmelden werkte alles prima en was het ook op die 2de pc opgelost.
Groetjes Dasle
53
Vandaag is het forum voorzien van de laatste updates voor de forum-software. Ook is de gebruikte stijl (thema) geüpdatet, dit betreft een kleine wijziging van de visuele effecten in de header, en verder zijn er een aantal bugs verholpen.

Mocht je iets vreemds opmerken laat het dan gerust weten met een berichtje in dit topic. :good:
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
54
De header is wat rustiger geworden en blijkbaar kan je met je muis de header niet meer beinvloeden.
Verder nog niets vreemds opgemerkt :good:
Groetjes Dasle
55
De rustigere header is wel een verbetering, ook is er een soort fade-in functie toegevoegd bij het laden van het forum. Verder is er een bug in de 'wie is er online' weergave verholpen. Bij de vorige versie van het thema werd niet de correctie locatie van een ingelogde gebruiker getoond, maar altijd 'forumoverzicht' als locatie.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
56
Zojuist is het forum voorzien van de laatste beveiligings-updates. De standaardstijl heeft eergisteren al een update gehad, helaas is door de storing bij de hostingprovider de update van het forum zelf vandaag pas uitgevoerd.

Note:
Wie reeds gebruik maakte van de nieuwe (alternatieve) stijl zal deze opnieuw moeten instellen als standaard in het gebruikerspaneel > tabblad > forumvoorkeuren.

Mocht je iets vreemds opmerken laat het dan even weten met een berichtje in dit topic.
Ook suggesties en/of op- en aanmerkingen zijn welkom in dit topic... :good:
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
57
Ik weet niet of ik de enige ben maar ik vind het jammer dat in de nieuwe forumstijl de datum dat een bericht is geschreven rechts onderaan staat ipv bovenaan in het bericht.
Soms wil je weten wanneer een bericht geschreven is en als het bovenaan in een bericht staat zie je direct wanneer dat bericht is geschreven. In de nieuwe forumstijl moet je vaak eerst wat naar beneden scrollen om de datum te zien.
Ik weet niet of het mogelijk is om de datum weer ergens bovenaan in een bericht te plaatsen maar dat zou voor mij een verbetering zijn.
59
Kan ik de irritante popup "Plaats quote in het venster snel reageren" die verschijnt als je een stukje tekst selecteert ergens uitschakelen ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Forum feedback & mededelingen”