Plaats reactie
31
Vandaag is het forum voorzien van de laatste updates. Hierbij is ook de gehele lay-out van het forum in een nieuw jasje gestoken. De komende dagen zal er achter de schermen wellicht nog wat aangepast worden. Hierdoor kan het voorkomen dat het forum kortstondig even niet bereikbaar is.

Mocht je iets vreemds opmerken laat het ons dan gerust weten met een berichtje in dit topic.
Ook suggesties en/of op- en aanmerkingen zijn welkom in dit topic... :good:
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
32
Fijne nieuwe layout ! Eén kleine bemerking: de zone tussen de afbeelding van het forum bovenaan en de eerstvolgende tekst eronder, vind ik - maar dat kan persoonlijk zijn - een beetje teveel wit. Tenzij je in dat veld nog plannen mocht hebben, maar anders mag dat voor mij wat beperkter zijn.
34
Dit layout is wel even wennen. Het inlogscherm is gigantisch.
Erg veel ongebruikte witte ruimte en een storende header met bewegende puntjes en lijnen.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
35
De header met "parallax-effecten" is met één druk op de knop uit te schakelen, dit heb ik standaard even aan laten staan om te kijken hoe het bevalt bij gebruikers van het forum. Wat betreft de overtollige witruimte geef even de gebruikte resolutie door en plaats eventueel een screenshot om aan te geven waar je teveel witruimte ziet. Dit zijn dan dingen om nog even in deze template te finetunen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
36
Maxstar schreef: 30 jan 2020 17:55 Dank voor de feedback Kape! De witruimte tussen de header en forumonderdelen is momenteel 98 px. Zie jij misschien een grotere witruimte of exact hetzelfde?
Blijf de witruimte té groot vinden, maar blijkbaar wordt ze gebruikt voor ads ... dan ziet het er al anders uit. Afbeelding ... maar leeg ???

BTW: de bewegende puntjes in de header vind ik persoonlijk heel eigentijds ! Mag je van mij houden :D
38
Hier een screenshot: Afbeelding Ik heb het idee dat de tekst en afbeelding per bericht van een gebruiker erg groot zijn waardoor zoals in mijn geval er maar 3 berichten per scherm zichtbaar zijn.

De gebruikersnaam linksboven om uit te loggen is slecht leesbaar: Afbeelding Vreemd, als je op Aanmelden klikt aan de rechterkant wordt direct ingelogd.
Als je op Aanmelden klikt rechtsboven krijg je eerst dit scherm: Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
40
Dank voor alle op- en aanmerkingen, ik ga hier mee aan de slag om één en ander te optimaliseren indien mogelijk.
Kape schreef: 30 jan 2020 18:59 Blijf de witruimte té groot vinden, maar blijkbaar wordt ze gebruikt voor ads ... dan ziet het er al anders uit.
Ads moeten nog wat beter gepositioneerd worden, maar als je een adblocker gebruikt zou de witruimte niet zichtbaar mogen zijn.
abbs schreef: 30 jan 2020 19:06 Hier valt die witte rand raar over de header heen:
Klopt, zo is deze template ook gemaakt dat het forumgedeelte deels in de header valt. Die andere screenshot gaf nog een vertekend beeld van de "boxed' weergave over de volledige breedte van de gebruikte schermresolutie.
PeterJ schreef: 30 jan 2020 22:09 Vreemd, als je op Aanmelden klikt aan de rechterkant wordt direct ingelogd.
Als je op Aanmelden klikt rechtsboven krijg je eerst dit scherm:
De link rechts bovenin is de standaard link van phpBB die ook gebruikt wordt voor de responsive weergaven om in te loggen en/of te registeren. Het blok in de sidebar is een extra feature van deze template. Zelf vind ik deze optie het handigst op een gewone PC om in te loggen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
42
Hallo Falstring,

Onderaan het forum is er en optie aanwezig om cookies te verwijderen, gebruik deze optie eens en herstart de browser en accepteer de cookiemelding als deze verschijnt. Werkt het automatisch aanmelden dan weer wel? Hier werkt het namelijk wel het onthouden van gebruikersnaam en wachtwoord wel.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
43
Gebruik dit nieuw thema nu al een weekje en vind het er prima uitzien :good:
De header met dat effect mag van mij blijven vind dit wel geinig. Wel lijk ik het zelfde probleem als Falstring te hebben, moet elke keer opnieuw aanmelden.
Groetjes Dasle
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Forum feedback & mededelingen”