Plaats reactie
16
Door de stappen in de reactie voorafgaand aan deze te volgen, krijgt men een overzicht van alle reeds bestaande abonnementen op onderwerpen.
Dit is een duidelijk verhaal. Dank!

Mijn vraag is: Hoe kan ik mezelf abonneren op een nieuw onderwerp?
Afbeelding
18
pearl schreef:Prachtig, zei ik al eerder.
Kan er alleen weinig mee, zie weinig topics waar geholpen kan worden.
Ben er weg van.
Wanneer je linksboven in de zwarte menubalk op de drie streepjes klikt zie je de bijvoorbeeld optie "Onbeantwoorde onderwerpen". Voor het overzicht kan deze optie eventueel ook naar de menubalk zelf verplaatst worden. Wellicht is dat handiger om direct een overzicht te krijgen van topics waar nog geen reactie op is gegeven.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
19
Ik kwam er net achter dat de tijdnotatie ook helemaal niet goed stond in mijn profiel. Stond ook helemaal niet op Europa/ Amsterdam meer. Liep dus al die tijd een uurtje achter zag het nu pas. 
Liefs Typetje
20
De vorige versie van phpBB schakelde nog niet automatisch naar de zomertijd, je gebruikte dus de GMT+2 tijdzone waarbij je handmatig de zomertijd moest in- en uitschakelen. Nu is dat niet meer nodig, iedere gebruiker kan zijn eigen tijdzone instellen en afhankelijk daarvan wordt automatisch de zomertijd/wintertijd actief.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
21
Bij het oproepen van de site zie je nu al geruime tijd:  Onderhoudsmodus
In principe niets mis mee. Onderhoud is nodig. Alleen dit duurt wel heel erg lang.
En ook hier zullen redenen voor zijn.
Alleen kan het niet gebruikersvriendelijker gemaakt worden door direct door te linken naar het Forum, tot dat de site er weer is?
22
@ Kostenzer,
Kostenzer schreef:Bij het oproepen van de site zie je nu al geruime tijd: Onderhoudsmodus
Probeer u ook deze link ?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
24
Kostenzer schreef:Duidelijk, maar met kadaza als startpagina is dat niet in te stellen.
Tsja, dan ligt het duidelijk aan kadaza en niet aan PC Webplus ;D
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
25
Kostenzer schreef:Alleen kan het niet gebruikersvriendelijker gemaakt worden door direct door te linken naar het Forum, tot dat de site er weer is?
Ik heb even het één en ander aangepast, vanaf nu moet de redirect van www.pcwebplus.nl naar www.pcwebplus.nl/phpbb probleem werken.
Op deze manier zal in ieder geval niet meer de onderhoudsmelding verschijnen.
iEscape schreef:Tsja, dan ligt het duidelijk aan kadaza en niet aan PC Webplus ;D
In principe wel want er was een probleempje met een andere rewrite-rule die de onderhoudsmelding niet automatisch doorstuurde.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
28
Binnenkort zal er een update van de forumsoftware uitgevoerd worden. Omdat het huidige forumthema niet compatibel is met de nieuwe versie van phpBB zal deze vervangen worden, hierdoor zal de lay-out op de 'huiskleur' na weer ietwat anders zijn. Wie de preview* (niet de uiteindelijke versie) alvast wilt uitproberen kan deze via het gebruikerspaneel instellen.

Open het gebruikerspaneel en klik op het tabblad forumvoorkeuren.
Kies bij "Mijn forumstijl" voor Milk en klik op verstuur.

* bekend probleem is de hoeveelheid smileys naast het berichtvenster, in de uiteindelijke versie komen deze onder een view more knop te staan.

Op- en/of aanmerkingen? Laat het gerust weten in dit topic... :good:
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
29
De nieuwe lay-out gebruik ik nu vanaf zaterdag en vind het er wel goed uitzien.
bekend probleem is de hoeveelheid smileys naast het berichtvenster, in de uiteindelijke versie komen deze onder een view more knop te staan.
Deze smileys zie je enkel als je klikt op Volledige bewerker & voorbeeld om zo de uitgebreide editor te gebruiken.
Maar zijn deze smileys niet onder te brengen in de menubalk van de uitgebreide editor?
Groetjes Dasle
30
Dasle schreef:Maar zijn deze smileys niet onder te brengen in de menubalk van de uitgebreide editor?
Helaas is dat niet mogelijk zoals in de huidige "WYSIWYG-editor', dit was een feature in dit phpBB-thema waar de ontwikkelaar de stekker heeft uitgetrokken.
Echter is er wel een alternatief, dit middels een editor zodat smileys verborgen worden worden onder een "view more" knop.
Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Forum feedback & mededelingen”