Plaats reactie
62
Jack1960 schreef: Ik weet niet of het mogelijk is om de datum weer ergens bovenaan in een bericht te plaatsen maar dat zou voor mij een verbetering zijn.
De nieuwe stijl is aangepast, de plaatsingsdatum van een bericht staat nu bovenaan (in de titelbalk) zoals bij de standaardstijl.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
65
De manier waarop je o.a. video's van YouTube kon plaatsen op het forum was alles behalve gebruiksvriendelijk, Middels de Media Embed Plugin gaat dat veel makkelijker, maar deze add-on was/is niet backwards compatibel met de oude BBcode voor YouTube die alleen de {identifier} gebruikte. Na heel wat gepuzzel heb ik vandaag het forum voorzien van de Media Embed Plugin. Alle eerder geplaatste video's van YouTube zijn behouden gebleven middels een aanpassing (SQL-query) in de database.

Nu hoef je (in principe) alleen maar de - volledige- URL van bijvoorbeeld YouTube te plaatsen, en dan verwerkt de plugin de weergave / parsing. Deze plugin kan naast YouTube ook content van de volgende websites (automatisch) verwerken en embedden in een bericht.
  • Vevo, BitChute, LiveLeak, IMDb - (Vimeo heeft nog een fix nodig).
  • Twitter, Facebook, Instagram, Google Drive.
  • Spotify, SoundCloud,
  • Giphy, Gfycat, Gifs.com,
  • Github, PasteBin.
Werken bepaalde links niet goed, of wanneer er een foutmelding verschijnt laat het even weten.

Ook als je topics tegenkomt waarin de weergave niet correct is, meldt het dan even... :good:
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Forum feedback & mededelingen”