Plaats reactie
1
Dag Maxstar,

's morgens denk ik altijd helder en toen begon ik mezelf af te vragen waarom dit archief wel ALLEEN-LEZEN is (en eventueel berichten melden daar uitzetten, het is toch niet nodig).

Dit forum, ook een archief is gesloten maar niet ALLEEN-LEZEN, doordat het forum is gesloten kun je er niet reageren, dus waarom ook niet alleen lezen maken en melden van berichten uitzetten?

Alvast bedankt voor de terugkoppeling. :smileybye:
2
Dat eerste archief is een archief voor opgeloste threads, hier kan je ten eerste dus nog informatie uit putten en ten tweede als de TS van de thread , weer dezelfde problemen krijgt kan hij verzoeken om heropening van zijn topic en word het weer teruggeplaatst

Het andere archief is echt bedoeld voor verwijderde topics of gesloten topics die niet meer ter zake doen.
Ik zelf zou dat tweede archief niet een zichtbaar laten maar dat is hier wel het geval, maar het is natuurlijk wel een gesloten topic, want het is niet de bedoeling dat daar in gepost kan worden.
Zoveel is nog wel duidelijk dacht ik.
Liefs Typetje
4
Dropbox schreef:Beide alleen lezen doet wonderen.
Ik denk dat Maxtar en zijn team hier heel goed weten wat ze doen en waarom
Liefs Typetje
5
Het sub-forum "Opgeloste problemen / logs" is alleen lezen omdat het een onderdeel (archief) is van "Hulp bij malware en virusinfectie problemen". Dit forum heeft niet hetzelfde doel als het andere archief wat je aanhaalt.
Archief & Prullenmand is voor het gehele forum, waarom deze niet op alleen lezen is ingesteld is om te verduidelijken dat de berichten daar automatisch gesloten zijn en reageren niet meer mogelijk is.

Wanneer een forum op "alleen lezen" is ingesteld zie je niet de knop om een nieuw onderwerp te starten. Wanneer een forum gesloten is wordt deze knop vervangen door het knopje Gesloten. Deze keuze is voornamelijk gemaakt om duidelijk aan te geven dat reageren in het "Archief & Prullenmand" niet mogelijk is. Dit forum is o.a. bedoeld voor dubbele topics, waarbij er een bericht wordt geplaatst dat het om een dubbel-topic gaat. Hiervan krijgt de plaatser een notificatie, wanneer dit forum op alleen lezen ingesteld zou staan is het mogelijk dat iemand zich naar zoekt naar het knopje om te reageren. Nu is het duidelijker dat het om een gesloten forum gaat waar je niet kan reageren.

Het is dus een bewuste keuze om het "Archief & Prullenmand" als gesloten forum weer te geven.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Forum feedback & mededelingen”