Plaats reactie
1
Geachte leden van de Staten der PC Web Plus,

In verband met het nieuwe wetsvoorstel dat volgende maand zal worden besproken wil ik alvast de volgende informatie verschaffen zodat deze wordt aangepast.

De volgende tekst i.v.m. de Firewall & Internetbeveiliging bevat op het einde géén leesteken, waardoor niet duidelijk is of het gaat om een einde of niet.

Dit zelfde probleem is bij de volgende locaties gevonden: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10. Eveneens het forumdeel Handleidingen welke misschien beter als categorie kan worden gemarkeerd missen de forums een leesteken, uitgezonderd hierop zijn Diversen, Mac OS en Security artikelen & handleidingen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zullen wachten op uw reactie.

Hoogachtend names de Staten der Leestekens,
Het Nederlandse Puntjesteam

Ik denk dat poedersuiker snuiven, i.c.m. een blik energy op de vroege ochtend niet heel goed is.
2
Geachte heer Dropbox,

Na lezing van uw startpost drong zich bij mij een woord naar boven. Het kwam uit mijn diepste binnenste, totdat het uiteindelijk op het puntje van mijn tong lag en eruit moest : mierenneuker!
U moet zich wel heel erg vervelen.
Tevens vielen mij diverse spelfouten en grammaticale fouten in uw tekst op, zodat het spreekwoord "De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet" hier van toepassing lijkt te zijn.

Groeten,
porrelaar
3
Nja, ik vind het gewoon een ludieke en komische wijze van een mededeling.
Er bestaat immers ook helemaal geen "leden van de Staten der PC Web Plus", waardoor wel duidelijk mag zijn dat dit met een komische noot gelezen mag worden. ;)

Ik kan me niet herinneren dat iemand hier ooit op spelfouten is gewezen, het geen me ook niet passend lijkt op een forum, tenzij iets echt erg onleesbaar gaat worden. Dus geen reden tot zorg. Als men daarmee zou beginnen zou ik een van de eersten zijn die daar tegen zou gaan ageren. :D
Greetings, Black Tiger.
4
En dan heb je de alleronderste regel nog niet eens gelezen, je moet het leven niet altijd serieus nemen; alhoewel ik de puntjes wel mis.
5
Spelfouten die forumtechnisch zijn, artikelen met spelfouten mogen uiteraard altijd gemeld worden. Graag zelfs, want je leest immers vaak over je eigen gemaakte spelfouten heen.

Wanneer een vraagsteller of helper op het forum op spelfouten c.q. grammaticale correcties wordt gewezen is dat een ander verhaal, dat is gewoon not-done. Je weet immers niet waarom die fouten gemaakt worden?
Dat kan om bijvoorbeeld dyslexie gaan, maar het kan ook legio andere oorzaken hebben waarmee je mensen flink kan beledigen zeg maar.

De aangehaalde verbeterpuntjes zal ik even op het todo-lijstje plaatsen om later even aan te pakken...
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Forum feedback & mededelingen”