Plaats reactie
1
Als nieuwe gebruiker (heden) dacht ik te kunnen profiteren van een van de adviezen om te zorgen dat het toegangspunt dat herhaaldelijk wegviel, weer wél verbonden bleef met mijn Wifi laptop. Ik "verwijderde" dus als aangegeven (via Apparaatbeheer) mijn Atheros Client Installatie Adapter. Bij herstart van de laptop zou dit programma zich weer foutloos herinstalleren, zo was het advies.
Ik werd echter geheel afgesloten van internet.
Na lang nadenken PC maar teruggezet in vorige versie. Weer verbinding met internet maar of het probleem nou is opgelost, moet ik afwachten. Jammer van dit slechte advies.
2
Hallo en welkom op het forum,

Spijtig te horen dat dit advies c.q. suggestie niet tot het gewenste resultaat heeft geleid, echter is dit daarom nog geen slecht advies.
In bepaalde omstandigheden kan een bepaalde instructie altijd anders uitpakken. Wellicht wanneer je de computer even bekabeld had aangesloten dat het wel had gewerkt. En dat de draadloze netwerkadapter dan wel opnieuw geïnstalleerd had geworden via de drivers die via Windows Update worden opgehaald.
janwillemvangen schreef:Weer verbinding met internet maar of het probleem nou is opgelost, moet ik afwachten.
Voor een controle kan je de Minitoolbox eens uitvoeren zoals beschreven in deze handleiding, dan is er wellicht een mogelijk oorzaak te achterhalen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Maxstar schreef:Hallo en welkom op het forum,

Spijtig te horen dat dit advies c.q. suggestie niet tot het gewenste resultaat heeft geleid, echter is dit daarom nog geen slecht advies.
In bepaalde omstandigheden kan een bepaalde instructie altijd anders uitpakken. Wellicht wanneer je de computer even bekabeld had aangesloten dat het wel had gewerkt. En dat de draadloze netwerkadapter dan wel opnieuw geïnstalleerd had geworden via de drivers die via Windows Update worden opgehaald.
janwillemvangen schreef:Weer verbinding met internet maar of het probleem nou is opgelost, moet ik afwachten.
Voor een controle kan je de Minitoolbox eens uitvoeren zoals beschreven in deze handleiding, dan is er wellicht een mogelijk oorzaak te achterhalen.
Beste Maxstar, dank voor je vriendelijke reactie. Ik ga je suggesties opvolgen. Vriendelijke groet, Jan Willem
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Forum feedback & mededelingen”