Plaats reactie
1
Het heb al enige tijd onderstaande melding. Ik gebruik Windows 11 64BIT

Probleem met BITS-service : De aangevraagde service is al gestart. System.Management.Automation.RemoteException Typ NET HELPMSG 2182 voor meer hulp. System.Management.Automation.RemoteException


Het al diverse voorstellen op gevonden internet tot oplossing uitgeprobeerd maar krijg dit niet opgelost.

Wat is probleem en wie kan mij eventueel helpen ?

Dank bij voorbaat
4
Hallo,

De foutmelding wordt dus door de Windows Update probleemoplosser getoond. Upload de volgende logbestanden om het probleem nader te bekijken.
  • Open de Windows Verkenner en blader naar de map C:\Windows\Logs.
  • Klik met de rechtermuisknop op de map CBS en kies Kopiëren naar.... > - Gecomprimeerde (gezipte) map.
  • Nu verschijnt de melding: "Kan de gecomprimeerde (gezipte) map niet hier maken. Wilt u de map in plaats hiervan op het bureaublad maken?"
  • Klik hier op Ja.

    Afbeelding

  • Upload het bestand CBS.ZIP naar GoFile en plaats de downloadlink in het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Beste,
Ik een poging gedaan om uw voorstel te proberen en dit lijkt me gelukt. Alleen ik ben maar een leek.....hoe gaat dit nu verder ?
Alvast bedankt voor u hulp !
9
In de CBS log heb ik geen fouten kunnen ontdekken, alles ziet er picobello uit. Zelf gebruik ik Windows 11 niet dagelijks, dus heb ik even een Virtuele Machine opgestart om de probleemoplosser te testen. Bij het uitvoeren van de probleemoplosser voor Windows Update krijg ik dezelfde 'foutmeldingen' te zien. Echter zijn het geen échte foutmeldingen, meer notificaties/vermeldingen dat de BITS service reeds is gestart.

Indien er geen problemen zijn met Windows Update, kan je deze meldingen gewoon negeren. Of heb je wel problemen met Windows Update?

Hieronder een screenshot van mijn VM, met dezelfde meldingen.

Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
10
Beste,
Heb tot nu geen problemen met de Windows Updates of andere Windows 11 meldingen. Ben nu een beetje gerustgesteld.
Alvast nogmaal zeer bedankt voor uw deskundige medewerking/raad
Met vriendelijke groet
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 11”