Plaats reactie
16
Ik denk toch dat ik een account bij Blomp ga maken voordat het niet meer kan. 20 GB is het dubbele t.o.v. de andere providers en ook nog met een uitbreidingsmogelijkheid tot 200GB bij het aanbrengen van nieuwe klanten (ik neem aan 20 GB per aangemelde kennis) is wel handig.
Ga hem in elk geval eens proberen en bekijken.
Greetings, Black Tiger.
17
Bij deze even mijn ervaring tot nu toe.

Net geven geregistreerd, ging snel. Het enige foutje is dat je meteen ook een gebruikersnaam voor het forum moet geven. Bij de check knop geeft die "vrij" aan, terwijl als je op "register" klikt, toch kan komen te staan dat die naam niet vrij is. Kleinigheid, maar wel iets om te weten.

Let op! Bij de downloadsectie geven G-Data en AVG een melding. AVG blokkeert de verbinding wegens "infectie URL:Blacklist", maar dat lijken me dus false positives.
Heb zowel de files alsook de url door virustotal gehaald en alleen bij de URL gaf G-Data een malware melding. AVG zit schijnbaar niet meer bij Virustotal.

Je krijgt een handig DASHboard en er zit een klein forum bij voor support, zo te zien ook phpbb.
Je kunt live software downloaden voor Windows, MAC en Linux. Dat is een aparte app die je kunt starten en via die software je bestanden beheren.

Voor Windows 10 en 7 is er ook nog software die je kunt installeren en dan wordt Blomp als een Z drive op je systeem gezet, dus die keuze is er ook nog.
Het schijnt ook te werken met Android en iOs overigens, daar staat wel iets over op het forum.

Per persoon die je uitnodigt, dat gaat vanuit het Dashboard via email adres, die zich ook registreert, krijg je 20 GB extra, tot max. 200 GB dus.

Het is een beta dingens zo te zien, dus wie weet hoe lang dat door gaat, maar het ziet er goed uit en het is gratis.

Edit: Ik kwam net wel ergens tegen dat je minimaal 1x per maand moet inloggen. Echter als je de software gebruikt die een Z-drive in je Windows aan maakt gebeurt dat automatisch. Tevens krijg je altijd een mailtje ter herinnering dat je de software nog eens moet starten c.q. inloggen.
Laatst gewijzigd door Black Tiger op 11 nov 2020 00:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Aanvulling geschreven.
Greetings, Black Tiger.
22
Maxstar schreef: Door je e-mailadres te verifiëren, de cliënt-software te installeren en iets te uploaden unlock je de eerste 5GB.
Dat heb ik allemaal netjes gedaan (daarom de printscreen) en klik dan op "Unl.ock More Space" word ik door geleid naar de site om de extra GB te winnen.
Dus waar is de gratis 10GB??
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
30
Ik heb nu pCloud en Blomp in gebruik, via de verkenner geeft de software van Blomp 1 PB aan beschikbare ruimte aan.. :D

Bij Google zag ik vandaag een advertentie van Porton, een Nederlandse clouddienst. Toen ik bij de prijzen ging kijken zag ik dat alle abonnementen € 0,01 p/m kosten. Dit klinkt bijna te mooi om waar te zijn? 2 TB voor € 0,12 cent per jaar......
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “NAS, Cloudopslag & Webhosting (Servers)”